۱

آیت الله مدرسی آینده یمن را در گرو گفت‎وگو و صندوق رای دانست

این عالم شیعه طرف‎های مختلف یمن را به مذاکره دعوت کرد و بیان داشت که آینده یمن در گرو گفت‎وگو و صندوق رای است.
کد خبر: ۱۵۷۴۰۳
۱۰:۴۳ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۶
به گزارش«شیعه نیوز»، آیت الله محمد تقی مدرسی از علمای شیعه طی پیامی از آغاز گفت‎وگو‎ها و توافق اولیه میان اقلیم کردستان و بغداد استقبال کرد و خاطرنشان ساخت: ما امیدواریم که عراق به یک الگویی برای گفت‎وگو به جای استفاده از اسلحه تبدیل شود.

وی خواستار افزایش هوشیاری و درجه آگاهی ترکیه شد و افزود: ترکیه نباید به کسانی که خواهان ورود کشورمان به جنگ هستند، فرصت دهد.

این عالم تاکید کرد که گفت‎وگو سازنده تنها راه گسترش و برقرار صلح و برپایی عدالت است.

آیت الله مدرسی تصریح کرد: رزمندگان یمنی به ویژه کسانی که در جنوب یمن مستقر هستند باید بر گفت‎وگو اعتماد کنند و زبان اسلحه را کنار بگذارند.

وی اضافه کرد: آینده، پیشرفت و شکوفایی یمن باید از طریق صندوق‎های رای تعیین شود نه صدای گلوله، توپخانه و موشک‎ها.

این عالم با بیان اینکه همه در جهان به دنبال منافع خود هستند، اظهار داشت: برخی در حالی درپی فروش اسلحه‎های قدیمی خود هستند که می‎دانند ده‎ها میلیون انسان یمنی از گرسنگی رنج می‎برند و مردم سوریه در سختی زندگی می‎کنند.

وی خواستار بیداری، هوشیاری و حرکت ملت‎ها به سمت سعادت شد و خاطرنشان ساخت: ما باید خود و کشورمان را دوست داشته و با یکدیگر همبستگی و تفاهم داشته باشیم.
منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
United States
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
این حقیقتی است که همه می دانند اما کو آن که عمل کند باید به سازمان ملل اعتماد کرده ممکن است که تمام منافع دسته حاصل نشود اما به نفع همه است و در آینده کشور آزاد با رفاه ساخته خواهد شد مردم از این بد بختی ها نجات پیدا می کنند.