۰

شناسایی یک مخفیگاه داعش در غرب کابل

نیرو‌های امنیتی افغانستان موفق شدند یک مخفیگاه داعش را که مملو از مواد منفجره و جلیقه‌های انفجاری بود در محله‌ای فقیر نشین در غرب کابل پایتخت افغانستان شناسایی و کشف کنند.
کد خبر: ۱۵۷۳۶۶
۰۸:۲۵ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۶
به گزارش«شیعه نیوز»، نیرو‌های امنیتی افغانستان موفق شدند یک مخفیگاه داعش را در غرب کابل شناسایی کنند.

این مخفیگاه گروه وهابی صهیونیستی داعش که مملو از مواد منفجره و جلیقه‌های انفجاری بود این هفته در محله‌ای فقیر نشین در غرب کابل پایتخت افغانستان شناسایی و کشف شد.

یک مقام اطلاعاتی افغانستان به آسوشیتد پرس گفت: این مخفیگاه و پناهگاه داعش در پشت درب‌های آهنی سبزرنگ در محله قلعه وحید کابل قرار داشت.

این مقام اطلاعاتی که خواست نامش فاش شود گفت: سرنخ این مخفیگاه را یکی از افرادی داده بود که روز دوشنبه در جریان حمله داعش به یک آکادمی نظامی در کابل بازداشت شده بود. در حمله روز دوشنبه به آکادمی نظامی کابل یازده نظامی افغانستانی کشته شدند.

وابستگان داعش در افغانستان، با انتشار پیامی در خبرگزاری اعماق، مسئولیت این حمله را برعهده گرفته بودند.
داعش قصد داشت از این مخفیگاه سه حمله دیگر را در کابل انجام دهد. این مقام اطلاعاتی جزئیات بیشتری درباره این حملات برنامه ریزی شده منتشر نکرد.

در داخل این مخفیگاه سه مرد و یک زن حضور داشتند. آن‌ها حدود بیست و پنج روز پیش وارد این مخفیگاه شده بودند. آن‌ها به صورت خیلی راحت و آزادانه با ساکنان محلی در تماس بودند.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: