۰

هلاکت ۳۰۰ تروریست آذربایجانی در عراق و سوریه

یک مسئول دولتی در جمهوری آذربایجان از هلاکت صدها تبعه این کشور پس از پیوستن به گروه های تروریستی فعال در سوریه و عراق خبر داد.
کد خبر: ۱۵۷۱۲۹
۱۵:۳۷ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۶
به گزارش«شیعه نیوز»، یک مسئول دولتی در جمهوری آذربایجان از هلاکت صدها تبعه این کشور پس از پیوستن به گروه های تروریستی فعال در سوریه و عراق خبر داد.

«سیاوش حیدروف»، نایب رئیس کمیته دولتی همکاری با سازمان های مذهبی در جمهوری آذربایجان امروز (دوشنبه) اعلام کرد که نزدیک به ۳۰۰ شهروند این کشور پس از پیوستن به گروه های تروریستی فعال در سوریه و عراق، در این دو کشور به هلاکت رسیدند.

بر اساس این گزارش، حیدروف در این باره تاکید کرد که ۹۲ تن دیگر از شهروندان جمهوری آذربایجان پس از عضویت در گروه های تروریستی و مشارکت در درگیری ها در سوریه و عراق بازداشت و دادگاهی شدند در حالی که تابعیت ۲۶۰ شهروند دیگر نیز لغو شده است.

به گزارش خبرگزاری نووستی روسیه، این مسئول جمهوری آذربایجان ضمن تاکید بر این که بیش از ۳۰۰ زن و کودک تبعه این کشور و تحت تاثیر گروه های افراط گرا همچنان در عراق و سوریه گیر افتاده اند، خاطر نشان ساخت که تاکنون یک کودک را پس گرفته و برای بازگرداندن ۱۹ تن دیگر در آینده نزدیک متعهد شده اند.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: