۰

دستبند پلیس بر دستان سارقان شب یخی پایتخت

رئیس کلانتری ۱۵۹ بی‌سیم گفت: سارقانی که در حال باز کردن قفل و نرده‌های یک مجتمع در خیابان شهرزاد بودند، با حضور به‌موقع پلیس غافلگیر و دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۵۷۱۱۸
۱۴:۲۴ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۶
به گزارش«شیعه نیوز»، رئیس کلانتری ۱۵۹ بی‌سیم گفت: سارقانی که در حال باز کردن قفل و نرده‌های یک مجتمع در خیابان شهرزاد بودند، با حضور به‌موقع پلیس غافلگیر و دستگیر شدند.

سرهنگ کیانوش عزیزی رئیس کلانتری 159 بی‌سیم با اعلام خبر فوق اظهار داشت: عوامل گشت کلانتری در ساعت 3 بامداد شب گذشته در خیابان شهرزاد به یک دستگاه خودروی پرشیا مشکوک شدند که جنب مجتمع تجاری پارک شده بود.

رئیس کلانتری 159 بی‌سیم تصریح کرد: مأموران دقایقی به‌طور نامحسوس محل را تحت مراقبت قرار دادند که مشاهده کردند دو نفر جوان از خودرو پیاده شدند و با یک عدد قیچی قفل بر بزرگ و یک عدد انبردست و سیم‌چین در حال باز کردن قفل و نرده‌های مجتمع هستند.

وی گفت: سریعاً عوامل نسبت به دستگیری آنان اقدام کرده که با مقاومت سارقان مواجهه شدند؛ یکی از سارقان به سمت خودرویشان رفت و یک قبضه قمه برداشت که یکی از مأموران با چابکی نسبت به مهار سارق اقدام نمود.

سرهنگ عزیزی خاطرنشان کرد: با انتقال متهمان به کلانتری تحقیقات مقدماتی آغاز شد که در نهایت مشخص شد این افراد به علت سرمای هوا و خلوتی خیابان‌ها نقشه‌هایی برای سرقت از مغازه‌ها و مجتمع‌های تجاری محدوده شرق تهران داشتند که با دستگیری‌شان ناکام ماند.

رئیس کلانتری 159 بی‌سیم در خاتمه از متصدیان واحدهای صنفی خواست با اتخاذ تمهیدات بیشتر امنیتی و ایمن‌سازی محل کسب خود نسبت به پیشگیری سرقت مغازه توجه داشته باشند.
منبع: FARS NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: