۰

تمجید وزارت خارجه اسرائیل از دبیرکل اتحادیه عربستانی جهان اسلام

رژیم صهیونیستی از «محمد بن عبدالکریم العیسی» مدیر کل اتحادیه سعودی جهان اسلام به دلیل نامه نگاری به مدیر موزه یادبود هولوکاست در آمریکا تمجید کرد.
کد خبر: ۱۵۷۰۹۵
۱۰:۴۹ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۶
به گزارش«شیعه نیوز»، رژیم صهیونیستی از «محمد بن عبدالکریم العیسی» مدیر کل اتحادیه سعودی جهان اسلام به دلیل نامه نگاری به مدیر موزه یادبود هولوکاست در آمریکا تمجید کرد.

«حسن کعیبه» سخنگوی   رسانه عربی وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی در گفتگو با سایت i24news گفت که اسرائیل قدردانی عمیق خود را نسبت به اظهاراتی نظیر اظهارات «شیخ محمد بن عبدالکریم العیسی» ابراز می دارد.

وی افزود: ما از همبستگی وی با قربانیان هولوکاست تمجید می کنیم و امیدواریم که که کشورهای مجاور نیز تلاتش خود را برای محکومیت هولوکاست دوچندان کنند.

کعیبه در ادامه گفت: چه خوب بود که محمود عباس نیز همین راه شیخ محمد بن عبدالکریم العیسی را می رفت و هولوکاست را محکوم و به انکارکنندگان آنها حمله می کرد.

محمد بن عبدالکریم العیسی وزیر سابق کابینه سعودی و دبیرکل مرکز موسوم به اتحادیه جهانی علمای مسلمان در نامه ای به مدیر موزه یادبود هولوکاست تاکید کرده بود که هولوکاست از فجیعترین جنایت های تاریخ بشریت به شمار می رود.

وی همچنین در نامه خود آورده بود: دوست دارم بر غم عمیق خود نسبت به قربانیان هولوکاست که بشریت را تکان داد و باعث شد هر انسان منصف و دوستدار عدالت و صلح از انکار آن ناتوان باشد، تاکید کنم.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: