۰

هیات علمای سعودی نسبت به خطر شایعات و فتنه افکنی در این کشور هشدار داد

هیات علمای ارشد عربستان سعودی روز یکشنبه نسبت به خطر شایعات، ترویج آن و همچنین آنچه کانال های تحریک و فتنه خواند، هشدار داد.
کد خبر: ۱۵۷۰۸۲
۰۹:۳۸ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۶
به گزارش«شیعه نیوز»، هیات علمای ارشد عربستان سعودی روز یکشنبه نسبت به خطر شایعات، ترویج آن و همچنین آنچه کانال های تحریک و فتنه خواند، هشدار داد.

 این هیات روز یکشنبه در بیانیه ای که از سوی خبرگزاری رسمی عربستان منتشر شده، اعلام کرد: گزارش ها از تعداد زیادی حساب های جعلی در سایت های ارتباط جمعی پرده برداشته که هدفشان ترویج شایعات و فتنه افکنی در عربستان سعودی است.

هیات علمای سعودی با اشاره به اینکه اقدامات کانال های گمراه و فتنه افکن باعث بروز بسیاری از درگیری های طایفه ای و مذهبی شده و به بوق گروههای تروریستی تبدیل شده است، تصریح کرد: هدف از چنین شایعات و سایت هایی تجزیه کشورها وایجاد تفرقه میان ملت هاست. منافع ملت های منطقه نه برای اینها و نه برای نظام های حامی آنها اهمیتی ندارد و برای آنها مهم نیست که از گرسنگی بمیرند یا متفرق و تجزیه شوند.

هیات مذکوردر ادامه نسبت به سایت ها و کانال هایی که به منابع عالی دین و کشور (عربستان)، وحدت و همبستگی آن و شخصیت ها و علمای این کشور لطمه می زندهشدار داده است.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: