۱

کشف سلاح‌های اسرائیلی از داعش در دیرالزور+ تصویر

ارتش سوریه مقادیر جدیدی از اسلحه های اسرائیلی که تروریست های داعش در حومه شرقی دیر الزور به جا گذاشته اند، را کشف‌ کرد.
کد خبر: ۱۵۶۹۷۷
۱۵:۴۰ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۶
به گزارش«شیعه نیوز»، نیروهای ارتش سوریه مقادیر جدیدی از اسلحه های اسرائیلی که تروریست های داعش در حومه شرقی دیر الزور به جا گذاشته اند، را کشف‌ کردند.

یگان‌های ویژه طی تکمیل پاکسازی روستاها و شهرک‌های "السیال"، "حسرات"، "صالحیه" و "الجلاء" واقع در حومه غرب منطقه بوکمال مین‌های ساخت اسرائیل، مواد سمی و سلاح‌های متعلق به داعش را کشف کردند.

یکی از افسران این یگان‌های ویژه اعلام کرد که این کشفیات شامل توپخانه سنگین متعلق به داعش، موشک‌های ضد هوایی‌، گلوله، مسلسل، تفنگ‌های اتوماتیک، مین‌های مختلف که برخی از آن‌ها ساخت اسرائیل است، مهمات مختلف، مواد سمی که برای ساخت سلاح‌های شیمیایی، پهپادها، کمربندهای انفجاری و بی‌سیم‌های جدید می‌شود که داعش زیر زمین مخفی کرده بود.

نیروهای امنیتی در شرق دیرالزور در حال پاکسازی و آماده سازی منطقه برای بازگشت آوارگان به منازل خود هستند و در ماه قبل سه هزار نفر از ماهجران به خانه های خود بازگشته اند.

سوریه از هفت سال قبل درگیر جنگ با گروه های تروریستی - تکفیری مورد حمایت آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان و برخی از کشورهای منطقه است.

براساس اعلام های غیررسمی، با گذشت نزدیک به هفت سال از بحران سوریه، نزدیک به نیم میلیون نفر در این کشور کشته شده اند.

در مقابل حمایت آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان و ترکیه از گروه های تروریستی در سوریه، جمهوری اسلامی ایران در طول این مدت پشتیبان همه جانبه مردم و نظام سوریه در برابر این فتنه بوده است.

کشف سلاح‌های اسرائیلی از داعش در دیرالزور+ تصویر

کشف سلاح‌های اسرائیلی از داعش در دیرالزور+ تصویر

کشف سلاح‌های اسرائیلی از داعش در دیرالزور+ تصویر
منبع: ABNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
مصمم
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
اصلا" موضوع عجیبی نیست مگر داعش پیاده نظام اسرائیل و آمریکا نیست ؟ و برای امنیت آن نمی جنگد ؟ چیز عجیبیه که کسی به سربازان خود تجهیزات جنگی بدهد ؟