۰

هشدار کارشناس مصری نسبت به بازگشت داعش به سوریه

یکی از کارشناسان جریان های اسلامی مصر نسبت به بازگشت داعش به سوریه هشدار داد.
کد خبر: ۱۵۶۹۶۶
۱۳:۵۹ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۶
به گزارش«شیعه نیوز»، یکی از کارشناسان جریان های اسلامی مصر نسبت به بازگشت داعش به سوریه هشدار داد.
 هشام نجار از کارشناس جریان‌های اسلامی مصر نسبت به طرح جدید گروه تروریستی داعش برای بازپس گیری پایگاه های اجتماعی و سیاسی در سوریه هشدار داد.

وی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت که داعش به دلیل از دست دادن نیروهای خود در جنگ سوریه و عراق به عملیات انتحاری و ساماندهی مجدد خود روی آورده است.

این فعال اسلامی تصریح کرد: داعش می خواهد با تسلط بر منطقه الفصل در جنوب سوریه که در نزدیکی یرموک قرار دارد بار دیگر به صحنه جنگ با دولت سوریه بازگردد.

هشام نجار با اشاره به تبلیغات داعش برای جذب سرباز در پایگاه های اجتماعی گفت: بسیاری از تروریست های داعش موفق به بازگشت به کشور خود نشده و بر این اساس به سوریه بازگشته اند و برای یافتن جایگاهی مجدد در این کشور تلاش می کنند.

وی از اقدامات کنونی جنبش اخوان المسلمین انتقاد کرد و ادامه داد: اعضای اخوان المسلمین برای بازگشت مجدد به صحنه سیاسی درصدد برگزاری تظاهرات و انجام اقدامات تخریبکارانه هستند اما مطمئنا توانایی ایستادگی در برابر نیروهای امنیتی را ندارند.

گفتنی است یکی از جنبش های وابسته به اخوان المسلمین به نام «غلابه» از طرفدارانش خواست در روز 25 ژانویه به خیابان‌ها آمده تا زمینه بازگشت مجدد این جمعیت به قدرت را فراهم سازند.
منبع: ABNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: