۰

اقامه نماز مقابل کاخ سفید در اعتراض به ترامپ

مسلمانان آمریکا در اعتراض به سیاست‌های ضداسلامی و ضدمهاجرت دونالد ترامپ رییس جمهور این کشور مقابل کاخ سفید نماز جماعت برگزار می‌کنند.
کد خبر: ۱۵۶۸۸۶
۱۱:۴۷ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۶

به گزارش«شیعه نیوز»، مسلمانان آمریکا در اعتراض به سیاست‌های ضداسلامی و ضدمهاجرت دونالد ترامپ رییس جمهور این کشور مقابل کاخ سفید نماز جماعت برگزار می‌کنند.

 در اعتراض به سیاست های اسلام ستیزانه دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا، مسلمانان این کشور قرار است ظهر روز شنبه در مقابل کخ سفید نماز جماعت برپا کنند.

همچنین قرار است بعد از این نماز جماعت یک راهپیمایی اعتراضی با حضور مهاجران، فعالان سیاسی و اجتماعی و ده‌ها سازمان دینی و مهاجرتی آمریکا، در خیابان‌های واشنگتن به سمت هتل ترامپ برپا می‌شود.

شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی، بزرگترین سازمان حامی حقوق مسلمانان نیز به صدها انجمن و نهاد ملی و محلی مسلمانان، مهاجران و سازمان‌های حقوق بشری در این راهپیمایی ملحق می‌شود.

این مراسم به مناسبت گذشت یک سال از ممنوعیت ورود مسلمانان و مهاجران به آمریکا در آغاز دولت ترامپ برگزار خواهد شد.

معترضان صدور اولین فرمان منع مهاجرت مسلمانان به آمریکا و نسخه‌های تکمیلی آن را تبعیض علیه جوامع اقلیت می‌دانند.

سخنرانان در این مراسم در مورد تبعات منفی این فرمان سخنرانی خواهند کرد.

مرکز ملی حقوق مهاجرت، وکلای مسلمان، شورای ملی زنان یهودی، مرکز خدمات جهانی کلیسا، خدمات جمعی مسلمانان برای عدالت، کمپین دینی ملی مقابله با شکنجه و ده‌ها سازمان دیگر در برگزاری این برنامه مشارکت خواهند داشت.
منبع: RASA NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: