۰

دستگیری 45 متجاوز مرزی در مرزهای شرقی خراسان رضوی

فرمانده هنگ مرزی تایباد گفت: 45 متجاوز مرزی توسط مرزبانان این فرماندهی طی 48 ساعت گذشته در مرزهای شرقی خراسان رضوی دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۵۶۸۷۱
۱۰:۰۴ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۶
به گزارش«شیعه نیوز»، فرمانده هنگ مرزی تایباد گفت: 45 متجاوز مرزی توسط مرزبانان این فرماندهی طی 48 ساعت گذشته در مرزهای شرقی خراسان رضوی دستگیر شدند.

 کاظم صمدی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای انسداد کامل مرزها و جلوگیری از هرگونه تجاوز غیرقانونی به خاک کشور، مرزبانان مستقر در محدوده حفاظتی هنگ مرزی تایباد توانستند 45 تبعه بیگانه‌ افغانی که قصد ورود غیرقانونی به خاک کشور را داشتند، دستگیر کنند.

وی افزود: یکی از اهداف اصلی حفاظت از مرزها، جلوگیری از ورود اتباع بیگانه به صورت غیررسمی است که اگر این امر صورت نگیرد تبعات خوبی برای کشور نخواهد داشت.

صمدی با اشاره به کشفیات توسط مرزبانان تایباد اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 178 هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای شرقی خراسان رضوی کشف و ضبط شده و نیز 3 هزار و 700 متجاوز مرزی دستگیر شده‌اند.

همچنین در همین مدت، بیش از 2 هزار و 850 کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط مرزبانان این فرماندهی کشف و ضبط شده که بیش از95 درصد آن را مواد مخدر صنعتی تشکیل می‌دهد.

هنگ مرزی تایباد نزدیک به 300 کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد و از امنیت کامل برخوردار است.
منبع: FARS NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: