۱

انتشار عکس و پست مبلغ تونسی درباره ولیعهد عربستان جنجال به پا کرد

انتشار عکس «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان و اظهاراتی درباره وی از سوی «شیخ بشیر بن حسن» مبلغ تونسی در فیسبوک جنجال برانگیز شد.
کد خبر: ۱۵۶۷۳۴
۱۲:۲۰ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۶
به گزارش«شیعه نیوز»، انتشار عکس «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان و اظهاراتی درباره وی از سوی «شیخ بشیر بن حسن» مبلغ تونسی در فیسبوک جنجال برانگیز شد.

 این مبلغ زیر عکس محمد بن سلمان که با لباسی نامتعارف دیده می شود، عبارت زیر را نوشته است:

«خادم حرمین شریفین و اشاره به یکپارچگی چشم انداز ۲۰۳۰م!! این کسی است که مردم را به بردگی می کشد در حالی که مادرانشان آنها را آزاده به دنیا آورده اند، این همان کسی است که علمای برگزیده را زندانی می کند، این همان کسی است که درباره علمای بیداری اسلامی گفته است فورا نابودتان خواهیم کرد!! به سلفی های احمق و کفش های طاغوتیان بگویید که این ولی امر و ولی نعمت شماست».

این مبلغ تونسی روز گذشته نیز ویدئویی به نقل از یک روزنامه سعودی منتشر کرده و زیر آن نوشته بود: این فیلم مربوط به یک جشن مختلط  با حضور زنان بدون حجاب است.

وی همچنین نوشت: کسی به من نمی گوید ای شیییخ چگونه تصاویر زنان بی حجاب را منتشر می کنی! نصیحت را رها کن! … به فروپاشی وحشتناک در سرزمین توحید و سرزمین حرمین نگاه کنید که مدتهاست با فخرورزی و منحصر کردن دین اسلام به خود و عبارت هایی از این دست، سرمان را به درد آورده اند».

گفتنی است همین مبلغ تونسی ماه گذشته خواستار توقف اعزام حجاح تونسی به مکه شده و گفته بود دلیل چنین امری این است که درآمدهای حاصل از آن به جیب آمریکا می رود.

وی همچنین نوشته بود: «حج و عمره فقط حج و عمره واجب و غیر از آن کمک به آمریکا در راستای تحقیر امت اسلامی است. خدایا آنچه لازم بود را من ابلاغ کردم پس شاهد باش ای پروردگار دوجهان».

شیخ حسن با اشاره به اینکه ۴۸۰ میلیارد دلار ارزش توافقنامه هایی است که ترامپ با ریاض امضا کرده است، همچنین نوشت:« این مبلغ معادل ۱۰ هزار تن طلایی است که امروز ترامپ برای خوردنش می آید! درآمدهای حج و عمره و نفت نیز از همین اموال است».

انتشار عکس و پست مبلغ تونسی درباره ولیعهد عربستان جنجال به پا کرد
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
مصمم
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
پته آل سعود خیلی وقته روی آبه و فقط کسانی از این رژیم آمریکایی - صهیونیستی حمایت و مداحی می کنند که یا سرنوشتشان به سرنوشت ننگین آن گره خورده و یا از دلارهای نفتی آن که از جیب امت اسلامی غارت شده ارتزاق می کنند و یا نگران حکومت ظالمانه خود هستند و یا کینه شیطانی که از اسلام و مکتب اهلبیت صلوات الله علیهم اجمعین به دل دارند.