۰

رهبر لشکر تروریستی طیبه در لاهور دفتر حزب افتتاح کرد

رهبر جماعت الدعوه و لشکر تروریستی «طیبه» پاکستان که به تازگی از حصر خانگی آزاد شده اولین دفتر حزب سیاسی خود موسوم به ملی مسلم لیگ را در شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب بازگشایی کرد.
کد خبر: ۱۵۴۹۲۳
۱۱:۱۱ - ۰۴ دی ۱۳۹۶
به گزارش«شیعه نیوز»، «حافظ سعید» رهبر جماعت الدعوه و لشکر تروریستی «طیبه» پاکستان که به تازگی از حصر خانگی آزاد شده اولین دفتر حزب سیاسی خود موسوم به ملی مسلم لیگ را در شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب بازگشایی کرد.

حافظ سعید بعد از بازگشایی این دفتر از مناطق مختلفی حوزه‌های انتخابی لاهور که امکان رأی آوردن حزبش در آن وجود دارد بازدید به عمل آورد.
به گزارش داون، وی در بازدید از حلقه انتخاباتی 120 لاهور از نزدیک با مردم دیدار و مشکلات آنان را بررسی کرد.

محلی که حزب مسلم لیگ ملی برای فعالیت سیاسی خود انتخاب کرده همیشه مرکز نفوذ حزب مسلم لیگ شاخه نواز شریف (حزب حاکم) بود و نواز شریف را در سال 2013 به پیروزی رساند.
کلثوم نواز همسر نواز شریف نیز با کمک دختر خود مریم نواز از حلقه 120 لاهور به پیروزی رسید.
این خبر در حالی منتشر می‌شود که آمریکا نام حزب ملی مسلم لیگ را به لیست گروه‌های تروریستی اضافه کرده است.

چندی پیش کمیسیون امور خارجی مجلس سنای پاکستان از تهدید آمریکا برای اقدام یک‌جانبه علیه «حافظ سعید» رهبر گروه جماعت الدعوه و لشکر طیبه ابراز نگرانی کرد.
آمریکا برای اطلاعاتی که به دستگیری حافظ سعید منجر شود 10 میلیون دلار جایزه تعیین کرده است.
آمریکا با مطرح کردن درخواست دستگیری مجدد حافظ سعید رهبر گروه جماعت الدعوه و لشکر طیبه هشدار داد آزادی وی تأثیر منفی روی روابط اسلام‌- واشنگتن دارد.
کاخ سفید با صدور بیانیه‌ای حافظ سعید را یک تروریست بدنام خواند که در قتل صدها نفر از جمله تعدادی از شهروندان آمریکا نقش داشته است.
آمریکا و هند این تبعه پاکستانی را به دست داشتن در حملات مرگبار بمبئی درسال 2008 میلادی متهم کرده‌اند.
بعد از روی کار آمدن دونالد ترامپ ، دولت پاکستان در ماه ژانویه امسال حافظ سعید را به حبس خانگی انداخت؛ اقدامی که برخی کارشناسان آن را پیام دوستی‌ به آمریکا ارزیابی کردند.
حافظ سعید با حکم دادگاه لاهور از حصر خانگی آزاد شد که این موضوع اعتراض شدید هند و آمریکا را به دنبال داشت.
حافظ سعید آزادانه در پاکستان زندگی و به سخنرانی در محافل این کشور می‌پردازد.

حافظ سعید رهبر گروه جماعت الدعوه و گروه تروریستی لشکر طیبه است که یکی از بزرگترین گروه‌های مسلح در منطقه می‌باشد و بیشتر در کشمیر فعالیت می‌کند.
منبع: FARS NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: