۰

رشد 33 درصدی کشفیات و دستگیری مجرمان در مرز مهران

جانشین رئیس پلیس آگاهی گفت: میزان دستگیری سارقان و کشف اقلام سرقتی در مرز مهران 33 درصد افزایش یافت.
کد خبر: ۱۵۲۳۹۴
۱۲:۲۲ - ۲۳ آبان ۱۳۹۶
به گزارش«شیعه نیوز»، سردار مسعود منفرد، اظهارداشت: خدمت به زائران اربعین حسینی(ع) افتخاری برای نظام و انقلاب است که یک فرصت کاری اندک درکنار نیات خیرخواهانه سیل مشتاقان و ارادتمندان ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) را فراهم کرده است که به سهم خودم از تلاش یکایک کارکنان خدوم ناجا به ویژه پلیس آگاهی در خدمتگزاری به زائران عزیز، تشکر و قدردانی می کنم.

این مقام ارشد انتظامی از افزایش 33 درصدی کشفیات و نیز رشد دستگیری ها در مرز مهران در اربعین امسال در مقایسه با سال گذشته خبر داد و گفت: حضور زائران در این مراسم فرصتی برای مجرمان و سابقه داران جیب بر بود که پلیس در این رابطه با اقدام پیش دستانه و کنترل آنها در این ایام، اقدامات پیشگیرانه خود را انجام داد.

جانشین پلیس آگاهی ناجا، امنیت و آسایش خیل عظیم زائران را بی سابقه عنوان کرد و گفت: اگر چه کمبود تجهیزات و اشکالاتی خیلی جزئی در جریان برگزاری مراسم اربعین وجود داشت، اما اقدامات و برنامه ریزی های انجام شده در مقایسه با سال‌های گذشته بسیار چشمگیر بود که این نشان از مدیریت همه دستگاه های دخیل در برقراری این حماسه بزرگ دارد.

وی این حماسه بزرگ را نمادی از شکوه و قدرت مردم ایران بیان کرد و گفت: نظم، امنیت و آسایش زائران اربعین امسال نیز همانند سال‌های گذشته از اولویت کار نیروی انتظامی بود که به حول و قوه الهی، این ماموریت مهم را با سربلندی به سر انجام رسانده است.

سردار منفرد با اشاره به فعالیت های انجام گرفته در مرز مهران، افزود: پلیس آگاهی نیز به نوبه خود سهم کوچکی در برقراری امنیت و همچنین جلوگیری از جرائم احتمالی در این مراسم را داشت که به فضل و قوه الهی با تمام قوا آن را همچون ماموریت های دیگری که با موفقیت انجام داده است را پشت سر گذاشت.

این مقام ارشد پلیس آگاهی ناجا با اشاره به عملکرد رضایت بخش کارکنان این پلیس و اقدامات شبانه روزی آنها در پایانه های مرزی، خاطرنشان کرد: این پلیس با انتخاب کارآگاهان مجرب و افسران زبده در جلوگیری از جرائم احتمالی سهم بسیار مهمی را در ایجاد امنیت زائران به عهده داشت که به طور قطع این خدمت توفیقی در راه سالار و سرور شهیدان بوده است.

سردار منفرد به افزایش اقدامات پلیس آگاهی در مراسم اربعین امسال نسبت به سال گذشته اشاره و تصریح کرد: با بهره گیری از تجربیات امسال بتوانیم در سال آینده کمبودها و نقایص احتمالی را به ویژه در خصوص زیرساخت های استان های مرزی ارتقاء دهیم.
منبع: MIZAN ONLINE
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: