۰

گروگان گرفتن پیرزن مقیم آمریکا در کرمانشاه

کارآگاهان با انجام تحقیقات تخصصی راز یک آدم‌ربایی ۶۰۰ میلیارد ریالی را کشف کردند. در این آدم‌ربایی نافرجام، سه زن و یک مرد با هدف انتقال ۶۰۰ میلیارد ریال سند، اقدام به ربودن یک زن ۸۰ ساله کردند.
کد خبر: ۱۵۱۵۹۲
۰۸:۴۱ - ۱۱ آبان ۱۳۹۶
به گزارش«شیعه نیوز»، کارآگاهان با انجام تحقیقات تخصصی راز یک آدم‌ربایی ۶۰۰ میلیارد ریالی را کشف کردند. در این آدم‌ربایی نافرجام، سه زن و یک مرد با هدف انتقال ۶۰۰ میلیارد ریال سند، اقدام به ربودن یک زن ۸۰ ساله کردند.

 پیرزن ربوده‌شده در آمریکا زندگی می‌کند و برای فروش املاکش به کرمانشاه سفر کرده بود. آدم‌ربایان روز دوشنبه با تنظیم یک قرار صوری با این زن و وکیلش آنان را سوار بر یک خودرو ام‌وی‌ام کردند و پس از طی مسافتی وکیل را از ماشین بیرون انداختند و پیرزن را ربودند.

متهمان فرد ربوده‌شده را به یک منزل در محله‌ای در حاشیه‌ شهر منتقل کردند اما اهالی محل به آنان مشکوک شدند و موضوع را به پلیس اطلاع دادند. پس از اعلام به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مأموران به‌سرعت راهی منطقه شدند و دو زن و یک مرد را که در حال فرار بودند، دستگیر کردند.

سردار منوچهر امان‌اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در‌این‌باره خاطرنشان کرد: عوامل پلیس پس از هماهنگی با دستگاه قضایی، وارد منزل موردنظر شدند و با آزادکردن گروگان ٨٠ ساله، دیگر متهم این پرونده را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تأکید کرد: تحقیقات به منظور شناسایی دیگر عوامل دخیل در پرونده با همکاری دستگاه قضایی همچنان ادامه دارد.



منبع: شرق
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: