۰

کمک ۵ میلیارد ریالی مردم خراسان شمالی برای بازسازی عتبات عالیات

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان شمالی گفت: مردم این استان از ابتدای امسال تاکنون پنج میلیارد ریال برای بازسازی عتبات عالیات کمک کرده اند.
کد خبر: ۱۵۱۴۲۷
۱۵:۳۱ - ۰۸ آبان ۱۳۹۶
به گزارش«شیعه نیوز»، محمد صفری اظهار داشت: مردم این استان از ابتدای امسال تاکنون پنج میلیارد ریال برای بازسازی عتبات عالیات کمک کردند.

وی افزود: این میزان کمک‌های صورت گرفته نقدی و غیر نقدی بوده که به‌جز کمک نقدی، کمک غیر نقدی آن نیز شامل 200 گرم طلا بوده است.

صفری با بیان این که امسال تعهدات ستاد عتبات عالیات استان خراسان شمالی 12 میلیارد ریال است، گفت: تاکنون 45 درصد تعهدات ستاد محقق شده است.

وی با بیان این که سال گذشته مردم این استان 10 میلیارد ریال به بازسازی عتبات عالیات کمک کردند، اظهار داشت: تعهد ستاد بازسازی عتبات عالیات این استان در سال گذشته به‌صورت 100 درصد محقق شد که امیدواریم امسال هم این‌گونه باشد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان شمالی گفت: امسال کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیران این استان بیش‌تر برای ساخت صحن حضرت علی(ع) و حرم امام حسین(ع) هزینه خواهد شد.

وی تصریح کرد: مردم استان خراسان شمالی همواره در بازسازی عتبات عالیات در میان استان‌های کشور خوش درخشیده‌اند و همچنان عشق و ارادت خود را به اهل‌بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) به نمایش خواهند گذاشت.

صفری خاطرنشان کرد: باید از فرصت محرم و صفر و به‌ویژه در اربعین برای جذب کمک‌های مردمی از طریق تریبون نماز جمعه و سایر مجالس مذهبی بهره برد
منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: