۰
وزارت کشور عراق:

هیچ عقب‌نشینی در کرکوک انجام نشده و اوضاع با ثبات است

وزارت کشور عراق جوسازی رسانه‌ای در خصوص عقب‌نشینی نیروهای عراقی از کرکوک را تکذیب کرد.
کد خبر: ۱۵۰۷۵۱
۱۴:۰۱ - ۲۷ مهر ۱۳۹۶
به گزارش «شيعه نيوز»، وزارت کشور عراق، امروز، پنج شنبه اعلام کرد نیروهای امنیتی این کشور از مواضع خود در کرکوک عقب‌نشینی نکرده اند و اوضاع کرکوک با ثبات است.

وهاب الطائی، مشاور وزارت کشور عراق در بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای امنیتی ما در پایگاه های خود می باشند و هیچ کدام از نیروهای پلیس فدرال، نیروهای واکنش سریع یا نیروهای ارتش عقب‌نشینی نکرده‌اند.

 مشاور وزارت کشور عراق همچنین تأکید کرد در تماس با فرمانده پلیس کرکوک وی گفته است اوضاع با ثبات بوده و مراکز پلیس و تمامی دستگاه های امنیتی به شکل طبیعی فعالیت خود را انجام می دهند.

وی در ادامه افزود: آنچه که رسانه های مغرض منتشر می کنند، تلاش هایی بی اثر بر اراده قهرمانان عراقی است. نیروها و دستگاه های امنیتی در خدمت شهروندان بدون هیچ استثنایی بوده و تلاش دارند تا امنیت را در تمامی مناطق اعمال کنند.

مشاور وزارت کشور عراق همچنین گفت ثروت ملت عراق در دستان افرادی امین و شجاع است که دستورات فرمانده کل نیروهای مسلح را به اجرا می گذارند.

گفتنی است روز گذشته نیز حیدر العبادی، نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق از ثبات امنیتی در کرکوک و تسلط پلیس محلی و دستگاه مبارزه با تروریسم بر این شهر خبر داده بود.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: