۰

آماده‌سازی گروه‌های تروریستی برای انجام یک 11 سپتامبر دیگر

یک منبع امنیتی ارشد آمریکا اخیرا گفته که گروه‌های تروریستی داعش یا القاعده در حال برنامه‌ریزی یک حادثه تروریستی گسترده در ابعاد حادثه 11 سپتامبر 2001 هستند.
کد خبر: ۱۵۰۷۳۶
۱۱:۵۶ - ۲۷ مهر ۱۳۹۶
به گزارش «شيعه نيوز»، یک منبع امنیتی ارشد آمریکا هشدار داد که گروه‌های تروریستی در حال برنامه‌ریزی برای یک 11 سپتامبر دیگری هستند.


بنا به گزارش پایگاه «تلگراف»، «ایلاین دوک» از مقامات ارشد وزرات امنیت داخلی آمریکا گفته داعش و دیگر گروه‌های تروریستی در حال برنامه‌ریزی برای ربودن هواپیما به قصد انجام حمله گسترده‌ای در ابعاد حادثه 11 سپتامبرهستند.
«ایلاین دوک» این اظهارات را پس از دیدار با «امبر رود» وزیر کشور انگلیس در لندن بیان کرد.


وی با تأکید بر اینکه این تهدید جدی است افزود: سازمانهای تروریستی از قبیل داعش، القاعده یا گروه‌های دیگر قصد دارند یک حادثه انفجاری دیگری همانند 11 سپتامبر سال 2001 انجام دهند، آنها قصد دارند همانند 11 سپتامبر از هواپیما استفاده کنند، منابع امنیتی ما کاملا در این مورد اطمینان دارند.

عناصر خود در حال انجام عملیاتهای تروریستی در مقیاس کوچک در کشورهای اروپایی از قبیل حمله با خودرو، چاقوکشی و ... هستند اما این اصلا به این معنی نیست که تروریستها انجام حمله‌های گسترده و در ابعاد بزرگ را کنار گذاشته‌اند.
منبع: MIZAN ONLINE
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: