۰

واکنش نماینده پارلمان لبنان به توهین وزیر سعودی به حزب الله

یکی از نمایندگان پارلمان لبنان نسبت به توهین وزیر سعودی به حزب الله و درخواست تشکیل ائتلاف علیه این حزب واکنش نشان داد.
کد خبر: ۱۵۰۳۸۰
۱۳:۵۸ - ۲۲ مهر ۱۳۹۶
به گزارش «شيعه نيوز»، فادی الاعور عضو فراکسیون تغییر و اصلاح پارلمان لبنان در واکنش به درخواست ثامر السبهان وزیر سعودی مبنی بر تشکیل ائتلاف علیه حزب الله گفت: این سخنان سبهان توهین بزرگی به شمار می آید زیرا حزب الله یک مقاومت شریف به شمار آمده که کرامت همه لبنانی ها و همه اعراب را حفظ کرده است.

وی افزود: ثامر السبهان بهتر است احترام خود را نگهداشته و از اقدامات خود و عربستان در تاسیس داعش و جبهه النصره احساس پشیمانی کند. این گروه های تروریستی نتیجه اندیشه وهابی حاکم بر عربستان و آزمایشگاه های آمریکایی است که در راستای تخریب و تجزیه منطقه فعالیت می کنند.

نماینده پارلمان لبنان که با خبرگزاری اخبار الیوم گفت وگو می کرد، اظهار داشت: فقط دولت لبنان بر این کشور حاکم است و مواضع میشل عون رییس جمهور این کشور نیز ستودنی است.

وی تصریح کرد: شرایطی که طی آن میشل عون در سال 1990 مجبور به خروج از لبنان باشد امروزه به شدت تغییر یافته و وی هم اکنون بر اساس شرایط موجود به موضع‌گیری می پردازد.

فادی الاعور با اشاره به اینکه دولت لبنان در حال ایفای وظیفه است، خاطرنشان ساخت: همه اقداماتی که هم اکنون به صورت مستقیم از سوی میشل عون اجرا شده یا به درخواست وی به دست شورای وزیران انجام می گیرند را در سال های گذشته از دست داده بودیم و کمبود آنها نمایان بود.

وی ادامه داد: مفهوم دولت در دوران کنونی تحکیم یافته و لبنان بدون هیچ فشاری و به صورت مستقل تصمیم گیری می کند. اقدام میشل عون در آزادی لبنان از گروه های تروریستی نتیجه صلابت دیدگاه و تصمیم گیری وی در شورای عالی دفاع بود.
منبع: RASA NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: