۰

سفیر آمریکا با رئیس مجلس اعلای شیعی لبنان دیدار کرد

آیت الله قبلان از دولت آمریکا خواست در برخورد با ملت های مظلوم به ویژه ملت یمن و فلسطین، انصاف و مساوات را رعایت کند و دائما از رژیم صهیونیستی حمایت نکند، زیرا این رژیم منبع و مرکز تجاوز به ملت های عربی و اسلامی است.
کد خبر: ۱۵۰۲۹۷
۱۳:۴۵ - ۲۰ مهر ۱۳۹۶
به گزارش «شيعه نيوز»، روز چهارشنبه خانم الیزابت ریچارد سفیر آمریکا در عراق، با آیت الله عبدالامیر قبلان رئیس مجلس اعلای شیعی لبنان دیدار کرد و طرفین درباره تحولات و اوضاع عمومی لبنان و منطقه گفت‌وگو کردند.

آیت الله قبلان در این دیدار تاکیدکرد: شیعیان پرچمدار صلح و محبت هستند و همواره راه اعتدال را در پیش می گیرند و به کسی ستم نمی کنند و زیر بار ستم نیز نمی روند و از این رو در برابر تروریسم تکفیری و صهیونیستی ایستادند و دشمنی ما با رژیم صهیوینستی به خاطر اشغالگری و آواره ساختن ملت لبنان و نقض حاکمیت لبنان و تهدیدهای پی در پی آنها علیه لبنان است.

ایشان افزود: شیعیان با مردم آمریکا نیز دوست هستند، زیرا مردم آمریکا را تروریست نمی دانند و علاوه بر این شیعیان تروریست نیستند و همواره نوک پیکان مبارزه با تروریست بوده اند به ویژه در لبنان که شیعیان همیشه وحدت و ثبات لبنان را حفظ کرده اند و از ارتش و نهادهای حکومتی و سرزمین و خاک لبنان حمایت کرده و خطرها را از این سرزمین دور ساخته اند.

آیت الله قبلان در ادامه سخنان خود از دولت آمریکا خواست در برخورد با ملت های مظلوم به ویژه ملت یمن و فلسطین، انصاف و مساوات را رعایت کند و دائما از رژیم صهیونیستی حمایت نکند، زیرا این رژیم منبع و مرکز تجاوز به ملت های عربی و اسلامی است و از این رو آمریکا باید برای جلوگیری از کشتار مردم یمن و بازگرداندن آوارگان فلسطینی به کشور خود اقدامی انجام دهد.
منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: