۰

دولت به فکر ارائه تسهیلات بهتر به زائران اربعین باشد

شهاب نادری گفت: در سال تنها در یک بازه زمانی کوتاه مراسم راهپیمایی اربعین برگزار می‌شود، اما متاسفانه مسئولان به جای ارائه تسهیلات به فکر درآمدزایی هستند.
کد خبر: ۱۵۰۲۷۸
۱۲:۰۰ - ۲۰ مهر ۱۳۹۶
به گزارش «شيعه نيوز»، شهاب نادری دبیر فراکسیون اهل سنت با اشاره به اقدام دولت برای دو برابر کردن هزینه‌های بلیت اتوبوس مسافران اربعین حسینی ضمن ناراحت کننده خواندن این اقدام اظهار داشت: یکی از اساسی‌ترین اقداماتی که باید در جریان مراسم باشکوه راهپیمایی اربعین حسینی انجام دهیم ارایه هر چه بهتر خدمات به زائران است.

وی افزود: هدف مردم از این راهپیمایی سفر زیارتی اباعبدالله الحسین (ع) است و هیچ هدف تجاری پشت آن نهفته نیست که اکنون دولت هزینه رفت و آمد‌ها را دو برابر کرده است، بنابراین بهتر است مسئولان تدابیری در کاهش قیمت‌ها اتخاذ کنند.

نماینده مردم پاوه افزود: در سال تنها در یک بازه زمانی کوتاه این مراسم برگزار می‌شود، اما متاسفانه مسئولان به جای کمک به ارایه تسهیلات به زوار به فکر درآمدزایی خودشان هستند.

وی با بیان اینکه معتقدم حتی خدمات به زوار باید به صورت رایگان انجام گیرد تاکید کرد: از آقای رئیس جمهور تقاضا داریم تا شخصا نسبت به این مسئله ورود کند و برای هر چه پرشکوه نشان دادن مراسم راهپیمایی اربعین حسینی تسهیلات لازم را ارایه کنند.

نادری در پایان خاطر نشان کرد: هم چنین معتقدم مراسم باشکوه اربعین حسینی که حضور میلیون‌ها عاشق حسینی در این مراسم به چشم می‌خورد یک مراسم ملی است که می‌تواند به ثبت جهانی برسد بنابراین باید سازمان‌های مربوطه از جمله میراث فرهنگی زمینه لازم در این باره فراهم کنند.
منبع: SNN
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: