۰

راننده تاکسی مسلمان در انگلیس مانع کلاهبرداری شد

یک راننده تاکسی مسلمان در مارلو باکینگهام‌شر انگلستان، پس انداز ۱۲ هزار دلاری سالمند بازنشسته را که کلاهبرداران قصد دزدیدن آن را داشتند، بازپس گرفته و مانع این دزدی شد.
کد خبر: ۱۵۰۱۴۳
۱۰:۵۳ - ۱۸ مهر ۱۳۹۶
به گزارش «شيعه نيوز»، یک راننده تاکسی مسلمان در انگلستان، به سبب بازپس گرفتن 12 هزار دلار پس انداز سالمند بازنشسته، مورد تحسین قرار گرفت.

یک راننده تاکسی مسلمان در شهر مارلو باکینگهام شر انگلستان، هنگامی که متوجه شد کلاهبرداران قصد کلک زدن به سالمند بازنشسته را دارند، مانع این اتفاق شد.

کلاهبرداران با «بری استون»، سالمند بازنشسته تماس گرفته و وانمود کردند از طرف پلیس هستند و در حال انجام تحقیقات درباره یک پرونده اختلاس بانکی می‌باشند. آن‌ها از این سالمند خواسته بودند برای از دست ندادن سرمایه زندگی‌اش حساب پس اندازش را خالی کند و به آدرسی بفرستد.

این سالمند 78 ساله نیز فریب آن‌ها را خورده و 12 هزار یورو را از حساب بانکی‌اش خارج کرده و از طریق تاکسی آن را به لندن جایی که کلاهبرداران خواسته بودند فرستاد. در این میان راننده تاکسی متوجه کلاهبرداری شده و پول را به پیرمرد بازگرداند.

رشید راننده مسلمان در این باره می‌گوید: زمانی که از او پرسیدم درون بسته چیست به من گفت هدیه‌ای برای پسرش می‌فرستد. به نظرم درست نمی‌آمد و از او خواستم حقیقت را بگوید. زمانی که متوجه ماجرا شدم با دفترم و اداره پلیس تماس گرفتم.

رشید افزود: من معتقدم دزدیدن سرمایه زندگی یک نفر غیراخلاقی است، به ویژه یک سالمند بازنشسته،  من فقط خوشحالم که توانستم مانع این اتفاق شوم. معتقدم اگر کلاه‌برداری‌های مشابه را ندیده بودیم وی حتما تمام پولش را از دست می‌داد.  این واقعا غم انگیز است که چنین اتفاقاتی می‌افتد و من امیدوارم با بالابردن آگاهی از کلاهبرداری‌های مشابه جلوگیری شود.

پیرمرد بازنشسته که سرمایه زندگی‌اش به او بازگردانده شده بود، جوان مسلمان را یک مرد فوق العاده و یک دوست خوب توصیف کرد.
به گزارش «شيعه نيوز»،
منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: