۰

استقرار ۷۰ موکب از استان اصفهان در مسیر پیاده روی نجف و کربلا

حجت اسلام کوچک زاده از استقرار ۷۰ موکب از اصفهان در نجف و کربلا جهت آسایش زائران خبر داد و گفت: با استقراراین موکب ها در مسیر پیاده روی به کربلا، اربعین حسینی امسال نسبت به سال گذشته بهتر برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۵۰۰۷۶
۱۰:۳۷ - ۱۷ مهر ۱۳۹۶
به گزارش «شيعه نيوز»، نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان اصفهان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، با بیان این که ستاد بازسازی عتبات عالیات در جهاد کشاورزی به ریاست آیت الله عالمی، فعالیت های چشمگیری داشته است، گفت: این ستاد در تمام استان ها با یک نماینده فعال، اقدام به برنامه ریزی جهت استقرار موکب در مسیرکربلا می نمایند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان اصفهان از استقرار ۷۰ موکب از  اصفهان درکربلا، جهت آسایش زائران خبرداد، خاطرنشان کرد: دراین موکب ها علاوه بر تامین امکانات رفاهی زائران، اقدام به فرهنگ سازی نیز می شود.

وی همچنین از اعزام  گروهی از استان اصفهان به کشور عراق جهت جانمایی استقرار موکب ها خبر داد و افزود: قطعا با توجه به برنامه ریزی هایی که به عمل آمده، اربعین امسال بهتر از سال های قبل برگزار خواهد سد.

حجت الاسلام کوچک زاده، به هماهنگی جهاد کشاورزی استان اصفهان در بازسازی عتبات عالیات با ستاد مرکزی اشاره کرد و گفت: هر آنچه که  از حقوق کارمندان با میل و رغبت آنان کسر می گردد، به اضافه نذورات مردمی، به ستاد مرکزی عتبات عالیات جهت باز سازی اماکن متبرکه کربلا و نجف تحویل می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان اصفهان در پایان از اعزام کسانی که تخصص در لوله کشی و بنایی و... دارند، به کربلا و نجف برای بازسازی عتبات عالیات خبر داد و افزود: این  افراد پس از ثبت نام در ستاد عتبات عالیات شهرستان محل سکونت، می توانند به مدت یک ماه به عراق اعزام شوند که چهار روز در اختیارخودشان و بقیه روزها در اختیار ستاد بازسازی خواهند بود.
منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: