۰

ضریح مطهر حضرت معصومه(س) غبارروبی شد

مدیران روابط عمومی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف استان قم شب گذشته ضریح مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها را غبارروبی کردند.
کد خبر: ۱۴۳۴۷۴
۱۲:۴۷ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۶
به گزارش «شيعه نيوز»، گردهمایی مدیران روابط عمومی نهادها، دستگاه‌های دولتی و مجموعه‌های مختلف حوزوی استان قم دوشنبه شب در دارالضیافه حرم کریمه اهل بیت(ع) برگزار شد.

در ابتدای این همایش مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم با تاکید بر اینکه مدیران روابط عمومی باید تجربیات خود را به یکدیگر انتقال دهند، تصریح کرد: روابط عمومی در هر سازمان و نهادی رسالت‌های بسیاری مهمی را بر عهده دارد که نباید نسبت به آنها غافل شود.

طباطبایی علیزاده با اشاره به اینکه سال گذشته روابط عمومی‌های مجموعه‌های مختلف استان در سال گذشته عملکرد مطلوبی داشته‌اند، اظهار کرد: در سال جاری برنامه‌های متنوعی را برای اجرایی کردن اهداف مورد نظر در استان قم دنبال می‌کنیم.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها نیز به عنوان سخنران دیگر این مراسم با تاکید بر اینکه گذشتن از خطای دیگران موجب عزت می‌شود، اضافه کرد: بر اساس روایت دیگری از امام علی علیه‌السلام اگر فردی اهل قناعت، عفت و پاکدامنی باشد به عزت می‌رسد؛ این روایت نشان می‌دهد که عزت می‌تواند جنبه اقتصادی نیز داشته باشد.

حجت‌الاسلام صفر فلاحی خاطرنشان کرد: اگر افراد به عزت خود توجه کند این عزت فراگیر و در نتیجه جامعه نیز عزتمند می‌شود.

همچنین مسئول اداره مراسمات حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها نیز طی سخنانی با اشاره به اینکه داشتن توانایی رفع مشکلات مردم یک نعمت الهی است، تصریح کرد: افرادی که در دستگاه‌ها و مجموعه‌های مختلف استان با مردم در ارتباط هستند باید قدردان این نعمت باشند.

حجت‌الاسلام ثباتی خاطرنشان کرد: هر فردی به میزان خود گرفتاری‌هایی دارد اما این گرفتارها شخصی است و نباید ارتباط ما با دیگران را مورد تاثیر قرار دهد.

لازم به ذکر است، غبارروبی ضریح مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها و تقدیر از حجت‌الاسلام بهشتی‌پور مدیرکل روابط عمومی آستان مقدس به عنوان یکی از روابط‌های عمومی برتر استان از دیگر بخش‌های این مراسم بود.
منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: