۰

محل طراحی عملیات تروریستی تهران در سوریه منهدم شد

شیخ‌الاسلام گفت: با بیان اینکه تحقیقات و اطلاعات قطعی نیروهای مسلح ایران می‌گوید که عملیات تروریستی تهران در منطقه دیرالزور سوریه طراحی شده بود، گفت: سپاه، محل طراحی عملیات تروریستی تهران را با موشک نقطه‌زن منهدم کرد.
کد خبر: ۱۴۳۳۸۱
۱۲:۰۸ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
به گزارش «شيعه نيوز»، حسین شیخ‌الاسلام مشاور وزیر امور خارجه سفیر اسبق ایران در سوریه با بیان اینکه، حمله موشکی سپاه به مواضع تروریست‌ها برای تنبیه داعش و پاسخ به عملیات تروریستی آنها در تهران بود، گفت: تروریست‌های داعش عملیات مهمی را در تهران طراحی کرده بودند، آنها می‌خواستند با ورود به صحن علنی مجلس نمایندگان مجلس را ترور و ملت ایران را عزا دار کنند؛ تروریست‌ها می‌دانستند که در صورت ساقط شدن مجلس شورای اسلامی قانون اساسی نسبت به راهکار جایگزن سکوت کرده است.

شیخ‌الاسلام با بیان اینکه تحقیقات و اطلاعات قطعی نیروهای مسلح ایران می‌گوید که عملیات تروریستی تهران در منطقه دیرالزور سوریه توسط داعش طراحی شده بود، گفت: ما با افتخار اعلام می‌کنیم که همان منطقه‌ای و نقطه‌ای که عملیات ترویستی تهران طراحی شده بود را از خاک ایران هدف قرار داده و دقیقاً همانند منطقه را منهدم کردیم که این مهم نشانگر اوج قدرت دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی ایران است.

سفیر سابق ایران در پاسخ به این سؤال که حمله موشکی سپاه به مواضع تروریست‌ها در سوریه چه تاثیری در عرصه جنگ میدانی برای ارتش سوریه خواهد داشت، گفت: قطعاً داعش و دیگر تروریست‌ها در عرصه میدانی آسیب‌پذیرتر خواهند شد و انشاالله ارتش و جریان مقاومت در سوریه با شتاب بیشتری علیه تروریست‌ها اقدام خواهند کرد.

وی گفت: مهمترین پیام حمله و عملیات دقیق موشکی سپاه علیه تروریست‌ها خطاب به دشمنان انقلاب اسلامی، آمریکا و رژیم سعودی آن است که انهدام هر هدفی در هر مکانی برای جمهوری اسلامی ممکن است.

شیخ‌الاسلام گفت: ایران، داعش را تنبیه کرد منتهی صدای این سیلی را باید حامیان داعش از جمله رژیم سعودی بشوند.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: