۰

شرور مسلح در خیابان های تربت جام گردانده شد

فردی که به اتهام شرارت های گوناگون تحت تعقیب بود، پس از دستگیری در خیابان های شهرستان تربت جام گردانده شد.
کد خبر: ۱۴۳۲۹۶
۱۱:۵۳ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
به گزارش «شيعه نيوز»، قاضی شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب تربت جام در حاشیه گرداندن آدم ربا در خیابان های اصلی این شهر گفت: دستگاه قضا با هنجارشکنان و افراد دارای قدرت های پوشالی با قاطعیت و جدیت برخورد می کند.

وزیری با اشاره به گرداندن شرور مسلح معروف به دلاور افزود: این شرور مسلح تاکنون جرایمی از قبیل گروگانگیری مسلحانه، قاچاق مواد مخدر، قتل و اعمال منافی عفت مرتکب شده است. وی اضافه کرد: این شرور مسلح به تازگی یک کشاورز را به صورت مسلحانه ربوده و مبلغ 800 میلیون تومان برای آزادی وی درخواست کرد که با صلابت و اقتدار دستگاه قضا، نیروی انتظامی، سربازان گمنام امام زمان(عج) و به خصوص پلیس آگاهی در اجرای نقشه شوم خود ناکام ماند و در سحرگاه 26 خردادماه به دام افتاد. وی اضافه کرد: با دستگیری شرور مسلح و همدستان وی، گروگان نیز آزاد و پس از 12 روز به آغوش خانواده بازگشت. این مقام قضایی یادآور شد: به هنجارشکنان و افرادی که در سر تصور قدرت نمایی و تعرض به مردم را دارند هشدار می دهیم که با توبه، به مسیر قانون برگردند در غیر این صورت دستگاه قضا با قاطعیت قانونی با آن ها برخورد می کند.

وزیری با تشکر و قدردانی از زحمات نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: از این شرور مسلح یک قبضه سلاح به همراه مقادیری مهمات کشف و ضبط شد.



منبع: خراسان
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: