۱

جزئیات کشته‌شدن یک‌صیاد ایرانی‌توسط‌سعودی‌ها

مدیرکل امور مرزى وزارت کشور کشته شدن یک صیاد بوشهرى توسط گارد مرزبانى عربستان را تایید کرد و به ارائه جزئیات آن پرداخت.
کد خبر: ۱۴۳۲۷۵
۱۰:۰۹ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
به گزارش «شيعه نيوز»، مدیرکل امور مرزى وزارت کشور کشته شدن یک صیاد بوشهرى توسط گارد مرزبانى عربستان را تایید کرد و به ارائه جزئیات آن پرداخت.

مجید آقابابایی مدیرکل امور مرزی وزارت کشور با تایید کشته شدن یک صیاد ایرانی توسط گارد مرزبانی عربستان گفت: 2 قایق ایرانی که در حال ماهی‌گیری در آب‌های خلیج فارس بودند بر اثر امواج دریا از مسیر خود خارج می‌شوند.

وی افزود: بر این اساس و بدون تایید این مسئله که قایق‌های ایرانی وارد مرزهای عربستان شوند، تیراندازی از سوی گارد مرزبانی این کشور به سوی قایق‌های ایرانی صورت می‌گیرد و یک صیاد ایرانی بر اثر اصابت تیر به کمرش کشته می‌شود.

 مدیرکل امور مرزی وزارت کشور تصریح کرد: این کار عربستان مطابق با اصول انسانی نبوده و حتی با فرض ورود قایق‌های ایرانی به مرزهای عربستان بر اثر امواج دریا آنها مجاز به شلیک به سوی قایق‌های ایرانی نبودند.

آقابابایی تصریح کرد: ما در حال پیگیری این موضوع هستیم تا مشخص شود که آیا قایق‌های ایرانی وارد مرز عربستان شده بودند یا خیر. این کار عربستانی‌ها مطابق با اصول انسانی و دریانوردی نبوده است.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
این کشور مسلمان ودوست و همسایه و برادر کجا اصول انسانی را یاگرفته از زمان نشر اسلام تا امروز فقط گردن زدن ایرانیان را بلد هستند