۱

نخست وزیر سابق قطر: همه ما در سوریه اشتباه کردیم

حمد بن جاسم گفت همه ما در سوریه اشتباه کردیم.
کد خبر: ۱۴۳۱۰۷
۰۹:۱۴ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
به گزارش «شيعه نيوز»، حمد بن جاسم -- نخست وزیر سابق قطر -- گفت همه ما در سوریه اشتباه کردیم.

نخست وزیر و وزیر خارجه سابق قطر به ارتکاب اشتباهات در سوریه اقرار کرد و گفت حمایت آمریکا از بعضی گروه ها در سوریه اشتباه بوده است.

به گزارش این شبکه، «حمد بن جاسم آل ثانی» در گفتگو با شبکه تلویزیونی آمریکایی پی بی اس گفت: « همه ما در سوریه مرتکب اشتباهاتی شدیم. ما به عنوان کشورهای حاشیه خلیج (فارس) و آمریکا از طریق دو اتاق عملیات در سوریه کار می کردیم، یکی در اردن و دیگری در ترکیه. همه ما از آن گروه ها حمایت می کردیم، ولی متوجه شدیم بعضی از این گروه ها برنامه های مختلف دارند، بنابراین دست از حمایت آنان کشیدیم، هنگامی که به اطلاعاتی در مورد آنها دست یافتیم از تصمیم خود در حمایت از آنان منصرف شدیم. کشور شما یعنی آمریکا از گروه هایی حمایت می کرد که اقداماتشان اشتباه بود، پس حمایت خود را از آنها متوقف کرد. این بدان معنی نیست که ما اشتباه نکردیم، چرا که ما می دانیم این گروه ها هنگامی که کارشان در سوریه به پایان رسید به سراغ ما می آیند».
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۵
بهتره بگویی ما در سوریه خیانت کردیم همانگونه که در یمن خیانت کردین و حالا هم معلوم نیست چه برنامه جدیدی چیدین و برای جلب رضایت برادرانتان در خلیج با همدستی آمریکا و اسرائیل برای چه کشوری نقشه خیانت ریختین ما از شما حکام عرب جز خیانت و خوش رقص برای آمریکا چیزی ندیدیم و فریب این بازی های شما را هم نمی خوریم البته اگر ملت ایران مطمئن باشند که شما از خیانت های گذشته خود پشیمانید و به آن اعتراف می کنید و نه در صدد جبران حداقل تصمیم به تکرار آن ندارید از شما می گذرند ملت ایران ملت نجیب و با گذشتی هستند اما با این همه خوش رقصی و جلب رضایت آل سعود به قیمت این همه ویرانی و کشت و کشتار و کینه ورزی و ایجاد مزاحمت برای ایران و وووو چکار می شود کرد ؟