۰

آتش‌سوزی مهیب در برجی مسلمان‌نشین در لندن+ تصاویر

شبکه تلویزیونی س ان ان گزارش داد: یک برج مسکونی در لندن اوایل بامداد چهارشنبه دچار حریق گسترده ای شده است.
کد خبر: ۱۴۳۰۵۸
۱۲:۳۰ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
به گزارش «شيعه نيوز»، سی ان ان گزارش داد: برخی افراد از فراز این برج 27 طبقه مسکونی که در شعله های آتش به مدت سه ساعت است، می سوزد خود را به بیرون پرتاب کرده اند.

خبرنگار سی ان ان گزارش داد: هنوز علت وقوع این حادثه مشخص نیست، مقامات آتش نشانی لندن به این شبکه خبری گفتند که آتش سوزی ابتدا از ساعت 01:15 بامداد به وقت محلی و از طبقه دوم آن شروع و به سایر طبقات فوقانی سرایت کرد.
براساس این گزارش، 200 آتش نشان به صحنه وارد شدند و عملیات خاموش کردن آتش را آغاز کردند اما براساس آنچه این شبکه تلویزیونی به صورت زنده پخش می کند، از تجهیزات گسترده برای مهار آتش خبری نیست.

سی ان ان افزود: اکنون هوا روشن شده و اندکی از شعله های آتش کاسته شده هنوز ورود به ساختمان مقدور نیست.
این شبکه تلویزیونی در ادامه گزارش داد: ایمنی این ساختمان هم اکنون زیر سوال است.
به گزارش این شبکه خبری این ساختمان در سال 1974میلادی ساخته شده است.

شهردار لندن نیز در توییت خود نوشت که اعلام شده آتش سوزی در برج 'گرنفل' رخ داده است.
شبکه تلویزیونی فرانس24 نیز دقایقی پیش در پوشش خبری وقوع آتش سوزی بامداد امروز غرب لندن گزارش داد: احتمال فرو ریختن برج 'گرنفل' (Grenfell Tower) لندن می رود.
فرانس 24 درحالی بیم فرو ریختن برج 27 طبقه مسکونی واقع در منطقه 'کنزینگتون' واقع در غرب لندن را داد که برج مسکونی ساعت ها است که در شعله های آتش می سوزد.
درهمین حال شبکه تلویزیونی سی ان ان که از ساعت نخستین وقوع این حادثه بطور مستقیم به پوشش این خبر اقدام کرده است در پوشش این خبر افزود که اکنون امنیت این برج زیر سوال رفته است.

بنابر گزارش ها نیروهای امداد و آتش نشان اقدام به تخلیه ساختمان های اطراف این برج مسکونی در این بخش از پایتخت انگلیس کردند.
از مقامات انگلیس تاکنون شهردار لندن درباره این آتش سوزی واکنش نشان داده و در توییتی نوشت که 'واقعه بزرگی' در 'برج گرنفل' واقع در کنزینگتون اعلام شده است.

آتش‌سوزی مهیب در برجی مسلمان‌نشین در لندن+ تصاویر

آتش‌سوزی مهیب در برجی مسلمان‌نشین در لندن+ تصاویر

آتش‌سوزی مهیب در برجی مسلمان‌نشین در لندن+ تصاویر
منبع: IRNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: