۰

سوت آغاز پروژه قطار برقی تهران ـ مشهد

معاون فنی و زیربنایی راه‌آهن از آغاز عملیات برقی‌سازی راه‌آهن تهران- مشهد در هفته آینده خبر داد و گفت: همه مجوز‌های این پروژه دریافت و مسائل بانکی آن حل شده است و از هفته آینده اقدامات مهندسی برقی سازی راه‌آهن تهران-مشهد حدفاصل مشهد تا نیشابور به طول ۱۳۸ کیلومتر آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۴۳۰۵۳
۱۱:۲۰ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
به گزارش «شيعه نيوز»، معاون فنی و زیربنایی راه‌آهن از آغاز عملیات برقی‌سازی راه‌آهن تهران- مشهد در هفته آینده خبر داد و گفت: همه مجوز‌های این پروژه دریافت و مسائل بانکی آن حل شده است و از هفته آینده اقدامات مهندسی برقی سازی راه‌آهن تهران-مشهد حدفاصل مشهد تا نیشابور به طول ۱۳۸ کیلومتر آغاز می‌شود.
 
 مازیار یزدانی در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه با اشاره به اقدامات معاونت فنی و زیربنایی شرکت راه‌آهن اظهار کرد: این پروژه با فاینانس چینی به ارزش 1.6 میلیارد یورو به طول ۹۲۶ کیلومتر و در مدت چهار سال انجام خواهد شد که در فاز اول حدفاصل مشهد-نیشابور به طول ۱۳۸ کیلومتر اجرا می شود.
 
وی خاطرنشان کرد :به دنبال استفاده از روش‌های مکانیزه برای کاهش زمان عملیات اجرایی هستیم. این روش‌ها شامل برداشت اطلاعات و قرار گرفتن آن در دست مشاور و تدوین راهکارها از جانب آن‌ها می‌شود.


منبع: خراسان
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: