۰

توقیف بزرگترین محموله قاچاق خراسان رضوی در مشهد

حمیدرضا کریم ادامه داد: به دنبال اطلاع واصله، بزرگترین محموله روغن‌های صنعتی که در انباری واقع در یکی از شهرک‌های حاشیه مشهد دپو شده بود، با هماهنگی‌های لازم دستگاه کاشف، به دستور شعبه ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز مشهد مقدس به ظن قاچاق توقیف شد.
کد خبر: ۱۴۲۹۵۲
۱۶:۱۴ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۶
به گزارش «شيعه نيوز»، مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی از کشف بزرگترین محموله قاچاق روغن صنعتی در مشهد خبر داد.

به گزارش اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی، حمیدرضا کریم ادامه داد: به دنبال اطلاع واصله، بزرگترین محموله روغن‌های صنعتی که در انباری واقع در یکی از شهرک‌های حاشیه مشهد دپو شده بود، با هماهنگی‌های لازم دستگاه کاشف، به دستور شعبه ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز مشهد مقدس به ظن قاچاق توقیف شد.

وی افزود: این محموله که شامل 383 هزار لیتر انواع روغن‌های صنعتی و نیز 2600 لیتر گریس بود، توقیف شد و پرونده اتهامی برای متخلف تشکیل شده که هم‌اکنون در شعبه ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز مشهد در حال رسیدگی است.

کریم خاطرنشان کرد: این محموله هم‌اکنون به ظن قاچاق توقیف شده و پس از طی مراحل قانونی و انجام تشریفات لازم در مراحل رسیدگی، در خصوص آن تعیین تکلیف خواهد شد، طبق قوانین عدم پرداخت مالیات بر ارزش افزوده کالا تخلف و کالایی که مالیات آن پرداخت نشود و در معرض عرضه قرار گیرد، در حکم قاچاق تلقی خواهد شد که با بررسی‌های اولیه در این خصوص محرز شد که مالیات ارزش افزوده این محموله پرداخت نشده است که این امر طبق قانون تخلف محسوب و مستوجب مجازات است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی حجم این کالاها را بسیار زیاد ارزیابی کرد و افزود: به دلیل گستردگی حجم محموله تا تعیین تکلیف نهایی در محل کشف توقیف شد. همچنین یک دستگاه لودر نیز که از نوع خارجی بود، در محل رویت و به ظن قاچاق توقیف شده است.
منبع: ISNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: