۰

دفاع نماینده آمریکایی از اقدام داعش در تهران

یک نماینده جمهوری‌خواه آمریکا حمله اخیر گروه تکفیری و صهیونیستی داعش را در تهران اتفاقی خوب توصیف کرد.
کد خبر: ۱۴۲۷۷۸
۱۲:۱۱ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۶
به گزارش «شيعه نيوز»، به نوشته روزنامه هاآرتص، دینا روراباکر عضو جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا روز پنج‌شنبه در جلسه استماع کمیته امور خارجی این مجلس حمله اخیر گروه تکفیری و صهیونیستی داعش را در تهران اتفاقی خوب توصیف کرد.

وی در اظهارات خود در این جلسه که با موضوع بررسی منابع مالی حزب‌الله تشکیل شده بود، گفت: اخیراً شاهد حمله به ایران بوده‌ایم. من می‌خواهم این نکته را مطرح کنم و ببینم شما چه فکر می‌کنید. آیا این خوب نیست که در نهایت کاری کنیم که آمریکا از سنی‌هایی حمایت کند که به حزب‌الله و شیعه‌هایی که برای ما تهدید هستند، حمله می‌کند؟ آیا این اقدام خوبی نیست؟

آرون مگید، یک عضو دیگر مجلس نمایندگان آمریکا نیز در این جلسه در ادعایی بی‌اساس، ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرد و خواستار تحریم‌های بیشتر علیه ایران به دلیل حمایت از حزب‌الله شد.

به گزارش ایسنا، این اظهارات خصمانه در حالی مطرح می‌شود که اقدام تروریستی روز چهارشنبه چند عضو گروه تروریستی داعش در تهران منجر به شهادت 17 تن از هموطنانمان و مجروح شدن بیش از 40 نفر شد. بسیاری از  مقامات دنیا در واکنش به این اقدام ددمنشانه و غیرانسانی آن را محکوم و با دولت و ملت ایران ابراز همدردی کردند اما رئیس جمهور آمریکا در حالی به این حادثه واکنش نشان داد که باز هم ادعاهای بی‌اساس و ساختگی واشنگتن را علیه کشورمان تکرار کرد و گفت که حامیان تروریسم خود قربانی آن می‌شوند.

بر کسی پوشانده نیست که آمریکا و متحدان منطقه‌ای‌اش با سیاست‌های مداخله‌جویانه و تفرقه‌افکنانه‌شان در منطقه موجب ظهور و توسعه تروریسم در منطقه و سپس جهان شده‌اند اما این کشورها تلاش می‌کنند تا با طرح ادعاهای خود علیه کشورمان، ایران را برای این حوادث در سراسر دنیا مقصر جلوه دهند.
منبع: ISNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: