۰

پیام وزیر کشور برای حادثه تروریستی در تهران

وزیر کشور گفت: اقدامات کور و مذبوحانه چند مزدور علیه جان هموطنانمان در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) موجب استحکام وحدت ملی و تقویت پایه‌های اقتدار و صلابت مردم انقلابی خواهد بود.
کد خبر: ۱۴۲۷۰۰
۱۲:۱۳ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
به گزارش «شيعه نيوز»، عبدالرضا رحمانی‌فضلی در پیامی که در صفحه اینستاگرامی خود منتشر کرد،‌ حادثه تروریستی دیروز تهران در مجلس و مرقد امام خمینی (ره) را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: اقدامات کور و مذبوحانه چند مزدور علیه جان هموطنانمان در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) موجب استحکام وحدت ملی و تقویت پایه‌های اقتدار و صلابت مردم انقلابی خواهد بود. جنایت‌پیشگانی که با هدف خام به چالش کشیدن امنیت ملی پس از حماسه تاریخی و شکوهمند تبلور مردم‌سالاری دینی در انتخابات اخیر به ماجراجویی پرداختند، برخلاف تصور و سناریوی اربابان مرتجع و روبه‌زوال خود نه‌تنها به اهداف عملیاتی خود دست نیافتند بلکه موجب شدند تا ضمن افزایش هوشیاری ملت نسبت به توطئه‌های گروهک‌های تروریستی، انسجام ملی در سایه رهنمودهای داهیانه رهبر دوراندیش و فرزانه انقلاب با اقتداری بیش از گذشته به مسیر خود ادامه دهد.

در ادامه این پیام آمده است: ملت ایران بهای استقلال و آزادی و دفاع از کیان انقلاب اسلامی را بارها در تاریخ پرافتخار خود به خوبی پرداخته است و منت‌گذار این توفیق الهی است که ثمره آن ثبات و امنیت پایدار در منطقه‌ای مملو از ناآرامی و بحران می‌باشد و اقدامات کور تروریستی مانند حادثه تهران انگیزه‌ای مضاعف در مبارزه بی‌امان با افراط‌گرایی و خشونت‌طلبی و ریشه‌های آن در منطقه است.

در پایان این پیام تصریح می‌کند: اینجانب ضمن تسلیت به پیشگاه مقام معظم رهبری و خانواده شهدای عزیز و روزه‌دار این اقدام وحشیانه به ملت بزرگوار و آگاه ایران این اطمینان را می‌دهم که تمامی نیروهای امنیتی و انتظامی با تمام توان در ایفای رسالت حفاظت از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و آرامش و آسایش شهروندان در تمامی عرصه‌ها مشغول جان‌فشانی هستند و با توکل به خداوند منان در این ایام ماه ضیافت الله و هوشیاری و آگاهی و همکاری مردم عزیز میهن اسلامی تا خشکاندن ریشه‌های ناچیز متحجران تکفیری از پای نخواهند نشست.إِنَّا لَنَنْصُرُ رُسُلَنَا وَالَّذِینَ آمَنُوا فِی الْحَیَاةِ الدُّنْیَا وَیَوْمَ یَقُومُ الْأَشْهَادُ
منبع: FARS NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: