۰

آیت الله بشیرنجفی حملات تروریستی تهران را محکوم کرد

آیت الله بشیر نجفی از مراجع چهارشنبه شب با صدور بیانیه ای، حملات تروریستی روز گذشته را به تهران، به شدت محکوم کرد و به آنانی که پرچم دار تروریسم شان خوانده و نیز حامیانشان، وعده داد به دست مجاهدین حسابرسی و به شدت مجازات خواهند شد.
کد خبر: ۱۴۲۶۷۰
۰۸:۴۵ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۶
به گزارش «شيعه نيوز»، ایشان در بیانیه ای حملات تروریستی به ساختمان مجلس شورای اسلامی و مرقد مطهر امام خمینی(ره) را جنایتکارانه توصیف کرد و گفت : ما این اقدام را به شدت محکوم می کنیم و این حادثه را به رسول اکرم(ص) و امام زمان(عج) تسلیت می گوییم و همدردی خود را با خانواده های قربانیان و مجروحان این حملات اعلام می کنیم.

آیت الله بشیر نجفی اضافه کرد: ما به آنان که پرچم تروریسم را بالا برده اند و نیز حامیان آنها که کشورهای اسلامی و ملت های مسلمان را هدف می گیرند، اعلام می کنیم که قبل از آخرت بازنده این دنیا هستند و مجاهدین هر جا که آنان را بیابند، حسابرسی و مجازات خواهند کرد.
عراقی ها روز چهارشنبه به دنبال انتشار اخبار مربوط به حملات تروریستی به تهران، بطور ویژه تحولات این مربوطه را دنبال و مقام ها و شخصیت های سیاسی ، احزاب و دولت عراق این حملات تروریستی را به شدت محکوم کردند.

فواد معصوم رئیس جمهور، عمار حکیم رئیس ائتلاف ملی ، همام حمودی نائب رئیس پارلمان و وزارت خارجه عراق طی بیانیه ها و پیام های رسمی، با مردم و دولت ایران اعلام همبستگی کردند.
در جریان حملات تروریستی به مرقد امام و ساختمان مجلس شورای اسلامی در میدان بهارستان تهران، 12 تن شهید و بیش از 40 تن دیگر زخمی شدند.

نیروهای امنیتی این اقدام تروریستی را با به هلاکت رساندن تروریست ها که داعش مسئولیت عملیات آنها را به عهده گرفته است، مهار کردند.
منبع: IRNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: