۰

بررسی حادثه تروریستی تهران در شورای امنیت کشور

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور از برگزاری جلسه شورای امنیت کشور تا ساعاتی دیگر برای بررسی ابعاد حادثه تروریستی امروز تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۴۲۶۵۴
۱۵:۱۵ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
به گزارش «شيعه نيوز»، حسین ذوالفقاری روز چهارشنبه با حضور در بخش نیمروزی خبر سیما درباره حادثه تروریستی امروز در تهران اظهار کرد: هم اکنون جلسه شورای تامین استان تهران برگزار شده و همچنان ادامه دارد و جلسه شورای امنیت کشور نیز تا ساعاتی دیگر برگزار و تمام ابعاد قضیه مورد بررسی قرار می گیرد.

دبیر شورای امنیت کشور یادآور شد: نیروهای تروریستی و تکفیری در طول سه سال گذشته تلاش زیادی کردند تا فضای کشور را ناامن کنند، ده ها تیم تروریستی در یکی دو سال اخیر ورود کردند و قصد اقدامات امنیتی داشتند که با اشراف اطلاعاتی نیروهای اطلاعاتی کشور همه این اقدامات خنثی شد.

ذوالفقاری افزود: حدود ساعت 10:15 صبح امروز بود که اتفاق اولیه در حرم مطهر امام راحل رخ داد، دو نفر قصد ورود به حرم داشتند که نیروها متوجه شدند و در همان محوطه قبل از ورود به حرم مطهر یکی از آن ها خودش را منفجر کرد و منجر به شهادت یک نفر و مجروح شدن دو نفر دیگر شد.
وی ادامه داد: نفر دوم نیز با درگیری که با نیروهای امنیتی داشت به هلاکت رسید و در حال حاضر جنازه دو نفر در اختیار نیروها قرار دارد.

این خبر در حال تکمیل است.
منبع: IRNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: