۰

تیراندازی خونین در فلوریدای آمریکا

در یکی از خشن‌ترین تیراندازی‌ها در اورلاندو در ایالت فلوریدا شش نفر کشته شدند.
کد خبر: ۱۴۲۶۰۴
۱۶:۱۵ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۶
به گزارش «شيعه نيوز»، در پنجاه و چهار مورد تیراندازی گزارش شده در بیست و چهار ساعت گذشته در ایالت های مختلف آمریکا دست کم بیست و سه نفر کشته و سی و سه نفر زخمی شدند.
 

به گزارش مرکز ثبت آمار خشونت های تسلیحاتی در آمریکا، در یکی از جدی ترین تیراندازی های بیست و چهار ساعت گذشته در اورلاندو در ایالت فلوریدا شش نفر کشته شدند. عامل تیراندازی که با یکی از قربانیان حاضر در منطقه ای تجاری در اورلاندو مشکل داشت شروع به تیراندازی بی هدف کرد که در این حادثه شش نفر کشته شدند. پنج تن از قربانیان این حادثه کارمندان شرکت تولید کننده قطعات یدکی فیاما هستند. عامل تیراندازی خودکشی کرد. در یکی از حوادث گزارش شده در ایالت ایندیانا دو نفر زخمی شدند.

 پلیس می گوید علت درگیری مواد مخدر بوده است. در حادثه دیگری در ایالت کالیفرنیا در پی درگیری بین دو گروه تبهکار دو نوجوان زخمی شدند. این دو نوجوان هیچ ارتباطی به این افراد نداشتند و صرفا در حال قدم زدن در خیابان بودند.

 
سه مورد تیراندازی در کارولینای شمالی به کشته شدن دو نفر و زخمی شدن دو نفر دیگر منتهی شد. هفت مورد تیراندازی در ایالت فلوریدا در بیست و چهار ساعت گذشته گزارش شده است که در نتیجه آنها هفت نفر کشته و چهار تن دیگر زخمی شده اند. فلوریدا در شبانه روز گذشته بیشترین حوادث تیراندازی را در آمریکا تجربه کرده است. ده مورد از تیراندازی های گزارش شده در بیست و چهار ساعت گذشته قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.

 به گزارش مرکز ثبت خشونت های تسلیحاتی در آمریکا و باتوجه به دریافت گزارش های جدید، صد و شانزده مورد تیراندازی در بیست و چهار ساعت منتهی به دوشنبه در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا رخ داده است که در نتیجه آنها دست کم چهل و دو نفر کشته و هفتاد و دو نفر زخمی شدند. بیست و هفت مورد از تیراندازی های ثبت شده در این مدت قربانی در پی نداشته است.
 

بر این اساس طی چهل و هشت ساعت گذشته در آمریکا صد و هفتاد مورد تیراندازی در آمریکا به ثبت رسیده است که در نتیجه آنها شصت و پنج نفر کشته و  صد و پنج نفر زخمی شدند.

 
گفتنی است آمار قربانیان تیراندازی های آمریکا در شبانه روز گذشته که مرکز ثبت خشونت های تسلیحاتی با جزئیات آنها را ذکر می کند معمولا چهل و هشت ساعت پس از وقوع، نهایی می شود، از این رو این مرکز پس از دریافت گزارش های تکمیلی از تیراندازی های صورت گرفته در سراسر آمریکا، اقدام به تکمیل آمارهای خود در تاریخ وقوع جرم می کند که معمولا این امر به افزایش شمار تیراندازی های در تاریخ مقرر می شود یعنی اگر قتلی در روز چهارشنبه رخ داده و گزارش آن در روز جمعه دریافت شده است آمار مربوط به آن در تاریخ چهارشنبه ثبت می شود. بر این اساس و به طور مثال تعداد تیراندازی های بیست و چهار ساعت دوشنبه تا سه شنبه (شبانه روز گذشته) روز چهارشنبه نهایی می شود.
منبع: SNN
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: