۰

تمسخر ترامپ و ملک سلمان با یک توپ فوتبال!+ تصاویر

نخست‌وزیران منطقه اسکاندیناوی، ژست مضحک اخیر رئیس‌جمهور آمریکا و پادشاه عربستان سعودی در ریاض را مورد تمسخر خود قرار دادند.
کد خبر: ۱۴۲۱۹۱
۱۱:۱۹ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
به گزارش «شيعه نيوز»، سران سیاسی جهان معمولا یکدیگر را مسخره نمی‌کنند؛ اما این بار ژست دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، ملک سلمان، پادشاه عربستان، و عبدالفتاح سیسی، رئیس جمهور مصر، در ریاض به حدی خنده‌دار بود که پنج نخست‌وزیر کشورهای اسکاندیناوی آن را به باد تمسخر گرفتند.

تمسخر ترامپ و ملک سلمان با یک توپ فوتبال!+ تصاویر

در جریان سفر هفته گذشته ترامپ به عربستان، وی در مراسم افتتاح مرکز مبارزه با ایدئولوژی افراط‌گرایی در ریاض حاضر شد و همراه با ملک سلمان و عبدالفتاح سیسی دست خود را بر روی گوی عجیبی قرار دادند. این اقدام و ژست عجیب موجب تمسخر بسیاری در شبکه‌های اجتماعی شد؛ زیرا یادآور شخصیت‌های خبیث در انیمیشن‌های والت دیزنی بود.

با گذشت یک هفته از انتشار عکس عجیب و مضحک ترامپ، ملک سلمان و سیسی، نخست‌وزیران دانمارک، فنلاند، ایسلند، نروژ و سوئد به تقلید از ژست آنها، عکسی تمسخرآمیز با توپ فوتبال گرفتند.

تمسخر ترامپ و ملک سلمان با یک توپ فوتبال!+ تصاویر

"ارنا سلبرگ"، نخست‌وزیر نروژ، عکس تمسخرآمیزی را در صفحه فیس بود منتشر کرده و زیر آن نوشته است: «چه کسی بر جهان حکومت می‌کند؟ ریاض یا برگن؟»!

برگن دومین شهر بزرگ نروژ است که نشست پنج نخست‌وزیر منطقه اسکاندیناوی در آن برگزار شد.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: