۰

سید عمار حکیم خواستار تحقیقات درباره انفجار کراده شد

سید عمار حکیم گفت: حمله به شهروندان بی دفاع و زنان و کودکان در خیابان ها شجاعت نیست و نمی تواند قدرت تروریست ها را نشان دهد.
کد خبر: ۱۴۲۱۷۷
۰۹:۵۴ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۶
به گزارش «شيعه نيوز»، در پی وقوع انفجار تروریستی در منطقه کراده عراق و شهید و مجروح شدن ده ها نفر از شهروندان بی دفاع عراقی، حجت الاسلام سید عمار حکیم رئیس ائتلاف ملی عراق در سخنانی از وزارت کشور و فرمانده نیروهای امنیتی بغداد خواست تحقیقات درباره انفجار کراده و صالحیه را آغاز کنند و عاملان آن را مجازات کنند.

وی افزود: حمله به شهروندان بی دفاع و زنان و کودکان در خیابان ها شجاعت نیست و نمی تواند قدرت تروریست ها را نشان دهد.

سید عمار حکیم ادامه داد: هرگاه در یکی از کشورهای غربی یک انفجار و عملیات تروریستی رخ می دهد می بینیم تمام رسانه ها و مسئولان جهانی و ملت ها آن را محکوم می کنند و تروریست ها و تروریسم را سرزنش می کنند، اما هرگاه این انفجار تروریستی در عراق رخ می دهد، هیچکس آن را محکوم نمی کند و تروریست ها را سرزنش نمی کند و فقط برخی در داخل کشور، نیروهای امنیتی را سرزنش می کنند.

وی افزود: البته ما منکر وجود ضعف امنیتی در کشور نیستیم و قصد نداریم بر اشتباهات کسی سرپوش بگذاریم و اکنون نیز خواستار انجام تحقیقات برای شناسایی و مجازات عاملان این اقدامات تروریستی هستیم و از وزارت کشور و فرمانده عملیات بغداد می خواهیم در این زمینه تحقیقات لازم را انجام دهند.
منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: