۰

زورگیری به عنف ماموران قلابی اداره اطلاعات با خودرو شاسی بلند

فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند سارقان به عنف که در شهرستان های استان البرز و غرب استان تهران اقدام به 20 فقره سرقت کرده بودند، خبر داد.
کد خبر: ۱۴۲۱۵۸
۱۶:۲۶ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۶
به گزارش «شيعه نيوز»، سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: در پی مراجعه فردی به پلیس آگاهی و اعلام شکایت مبنی بر اینکه حین پیاده روی در یکی از خیابان‌های مهرشهر کرج سه سرنشین یک دستگاه خودرو هیوندا جلوی وی را سد کرده و با ربودن و گرفتن رمز کارت بانکی اش ۷۱ میلیون ریال از حسابش برداشت کرده اند، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

وی افزود: پرونده با موضوع آدم ربایی و سرقت به عنف در دست بررسی بود تا اینکه با بررسی پرینت حساب بانکی مالباخته مشخص شد که با وجه سرقتی اقدام به خرید طلا از یک طلا فروشی شده است.

سردار کامرانی صالح گفت: با راهنمایی صاحب طلا فروشی چهره فرضی خریدار ترسیم و پرونده در حال پیگیری بود که ماموران اطلاع یافتند فردی حدودا ۷۴ ساله توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو شاسی بلند به شدت مورد ضرب و جرح قرار گرفته و در بیابان‌های اطراف ساوجبلاغ ر‌ها شده بود با تماس تلفنی رهگذران به اورژانس بیمارستان ساوجبلاغ و سپس به علت وخامت حالش به بیمارستان کرج منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: ماموران پس از اعزام به بیمارستان در تحقیقات از کادر پزشکی و مصدوم دریافتند که نامبرده در ساعت ۲۱ با یک دستگاه خودرو تویوتا در حال رفتن به منزلش بود که سه سرنشین خودرو هیوندا با ایجاد تصادف ساختگی، خودرو او را متوقف و به زور، اموال و نقدینگی او را سرقت و با ایراد ضرب و جرح وی را در بیابان‌های چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ ر‌ها کردند.

سردار کامرانی صالح تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع، اقدامات ویژه فنی و اطلاعاتی آغاز و تنها سرنخ موجود، تصویر احصاء شده از طلافروشی، در حین خرید با کارت بانکی شاکی ردیف اول بود.

این مقام انتظامی افزود: در ادامه با انجام تحقیقات میدانی، یکی از اعضای باند که از سارقان سابقه دار و اخیرا از زندان آزاد شده بود در یکی از مناطق کرج شناسایی و در مراقبت‌های شبانه روزی ماموران در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر و به جرم خود مبنی بر ۲۰ فقره سرقت به عنف با همدستی دو نفر دیگر با همین شیوه اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: متهمان تحت پوشش مسافرکش  یا مامور اداره اطلاعات در گروه‌های دو و سه نفره و با استفاده از خودروهای پژو ۴۰۵، پراید و هیوندا سانتافه در مناطق مختلف شهرستان‌های کرج، فردیس، ساوجبلاغ، ملارد و شهریار اقدام به سرقت از شهروندان می‌کردند.

سردار کامرانی صالح با بیان اینکه سایر همدستان متهم در دو عملیات جداگانه دستگیر شدند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند. فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند سارقان به عنف که در شهرستان های استان البرز و غرب استان تهران اقدام به 20 فقره سرقت کرده بودند، خبر داد.
منبع: MIZAN ONLINE
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: