۰

توزیع بسته‌های غذایی به نیازمندان ۱۶ کشور فقیرنشین

یک موسسه خیریه اسلامی در بلک برن انگلستان، در ۳۰ روز ماه مبارک رمضان، قصد توزیع کمک‌های مردمی از جمله مواد غذایی به ارزش ۳۰۰ هزار یورو به نیازمندان را دارد.
کد خبر: ۱۴۲۰۲۹
۱۶:۰۰ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۶
به گزارش «شيعه نيوز»، یک موسسه خیریه اسلامی در انگلستان به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، بسته‌های غذایی برای نیازمندان در کشورهای فقیرنشین ارسال می‌کند.

موسسه خیریه بنیاد العماد در شهر بلکبرن واقع در شمال غربی انگلستان، در ماه رمضان بسته‌های غذایی را به 16 کشور فقیر نشین ارسال خواهد کرد. این موسسه خیریه یک کمپین اطعام جهانی را به هدف ترویج صلح و اطعام نیازمندان در سرتاسر دنیا راه اندازی کرده است.

قرار است کمک‌های مردمی از جمله مواد غذایی به ارزش 300 هزار یورو در طی 30 روز ماه مبارک رمضان در این کشورها توزیع شود.

عبدالصمد ملا دبیر بنیاد خیریه العماد در انگلستان گفت: این کمپین در 3 ماه گذشته فعالیت فشرده داشته و قرار است بسته‌های غذایی برای روزه‌داران، کمک‌های مردمی برای پناهگاه‌های بی‌خانمان‌ها و هزینه مالی برای توانمندسازی پروژه‌های آب‌رسانی شهری ارسال شوند. ما با تیم بین المللی موسسه هماهنگ کرده‌ایم و به زودی کمک‌ها به 16 کشور ارسال خواهند شد.

ملا افزود: ما از اهداکنندگان، حامیان و داوطلبانی که ما را در این را همکاری دادند کمال تشکر را داریم.

قرار است کشورهایی چون مالاوی، اندونزی، آفریقای جنوبی، آلبانی، کوزوو، میانمار، پاکستان، هند، سوریه، فلسطین، سریلانکا، سومالی، کنیا، تانزانیا و یمن این کمک‌ها را دریافت کنند.

این موسسه خیریه اسلامی همچنین قصد دارد برنامه اطعام فقرا را در لنکشایر انگلستان نیز به انجام برساند. گفته می‌شود که این سازمان در دو سال گذشته بیش از 20 هزار غذای داغ میان نیازمندان بلکبرن توزیع کرده است.

این بنیاد اعلام کرده است که پیام کمپین آن‌ها در ترویج صلح، عشق و زندگی مسالمت آمیز خواهد بود.
منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: