۰

دستگیری عامل جنایت زاهدان در خراسان رضوی

کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام کار اطلاعاتی گسترده، قاتل فراری که با همدستی ۳ نفر از دوستانش پس از ارتکاب قتل متواری شده بودند را شناسایی و دستگیر کردند.
کد خبر: ۱۴۱۹۵۶
۱۵:۴۷ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۶
به گزارش «شيعه نيوز»، سرهنگ ابراهیم ملاشاهی گفت:در پی وصول خبری مبنی بر قتل مردی ۳۵ ساله در آذر ماه سال ۹۵ با ضربات چاقو در یکی از محلات شهرستان زاهدان و اطلاع از مخفی شدن قاتل فراری به همراه همدستانش در شهرستان چناران خراسان رضوی، شناسایی و دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات همه جانبه و با اقدامات پلیسی، هویت متهمان فراری را که در شهرستان زاهدان دست به قتل زده و متواری شده بودند و هم اکنون در شهرستان چناران زندگی می‌کنند، را بدست آورده و مورد شناسایی و مراقبت قرار دادند.

سرهنگ ملاشاهی ادامه داد: ماموران با هماهنگی مقام قضائی، متهم اصلی را در مخفیگاهش در چناران دستگیر کرده و در بازجوی‌های به عمل آمده متهم به جرم خود با همدستی سه نفر دیگر از دوستانش اعتراف و در یک عملیات ضربتی همدستان این قاتل نیز دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه متهم اصلی این پرونده انگیزه خود از قتل را اختلافات شخصی عنوان کرد، خاطرنشان کرد: همکاری و همراهی شهروندان با پلیس در بدست آمدن موفقیت در ماموریت‌های مختلف پلیس تاثیرگذار است و بدون شک بخش مهمی از توفیقات پلیس مرهون همکاری مردم با پلیس بوده است.

گفتنی است متهمان این جنایت هولناک پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.
منبع: MIZAN ONLINE
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: