۰

انتقاد مرکز حقوق بشر بحرین از بیانیه اتحادیه اروپا

مرکز حقوق بشر بحرین در صفحه رسمی خود در توئیتر، ضمن انتقاد شدید از بیانیه اتحادیه اروپا در خصوص جنایات صورت گرفته در منطقه الدراز بحرین و سکوت این اتحادیه نسبت به آن تاکید کرد: رژیم آل خلیفه مسئول جنایت الدراز است.
کد خبر: ۱۴۱۹۴۲
۱۵:۰۱ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۶
به گزارش «شيعه نيوز»، مرکز حقوق بشر بحرین در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی توئیتر با محکومیت شدید جنایت رژیم آل خلیفه نوشت: از مشاهده بیانیه اتحادیه اروپا و ناتوانی این اتحادیه در مسئول دانستن رژیم آل خلیفه در خصوص جنایات صورت گرفته در منطقه الدراز، سخت ناامید شدیم.

بر اساس این گزارش، در بخشی از بیانیه اتحادیه اروپا به صراحت آمده است: دولت بحرین حق دارد در چارچوب مسئولیت های حاکمیتی خویش عملیات امنیتی و داخلی را با هدف تضمین امنیت شهروندان خود اجرا کند!.

این مرکز حقوق بشری در ادامه با تاکید بر اینکه محاصره الدراز به هیچ وجه پذیرفتنی نیست، تصریح کرد:‌ رژیم آل خلیفه باید محاصره این منطقه را پایان دهد.

نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه روز سه شنبه با حمله به طرفداران شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین در منطقه الدراز پنج نفر را شهید و بیش از 200 نفر دیگر را زخمی کردند که حال 8 نفر آنها وخیم گزارش شده و 286 نفر دیگر نیز از سوی ماموران رژیم آل خلیفه دستگیر شدند.
بر اساس گزارش های منتشره، اهالی منطقه الدراز با ارسال پیام فوری از اینکه این منطقه به پادگان نظامی تبدیل شده، نسبت به جان شیخ قاسم ابراز نگرانی کردند.
منبع: IRNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: