۰

تلفات سنگین تجهیزات داعش در مسیر رقه

نیروهای ارتش سوریه در ادامه عملیات خود علیه گروه تروریستی داعش موفق شدند تجهیزات داعش در مسیر رقه را به کلی منهدم کنند.
کد خبر: ۱۴۱۹۱۵
۱۲:۴۹ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۶
به گزارش «شيعه نيوز»، روز چهارشنبه تجهیزات و کاروان تسلیحاتی داعش که در حال عبور از ارتفاعات «قلمون» بود به وسیله ارتش سوریه به کلی منهدم شد.
 
بر اساس گزارش منابع محلی این کاروان تسلیحاتی داعش در حال حرکت به سمت شهر «رقه» بوده که نیروهای ارتش سوریه طی عملیاتی موفق شدند 35 خودروی متعلق به گروه تروریستی داعش که در حال حمل تجهیزات و نیرو بودند را منهدم کنند.

ارتش سوریه همچنین روز پنجشنبه با مستقر کردن هزاران سرباز و نیز تجهیزات نظامی در مسیرهای مواصلاتی دمشق و پالمیرا، این مسیرها را بازگشایی کرد.

در پی این اقدام در حال حاضر مواضع ارتش سوریه در شهر تدمر و مرزهای میان استان حمص و ریف دمشق به یکدیگر متصل شده و برای اولین بار از سال 2014 تاکنون کنترل تمامی مسیر میان دمشق و تدمر به کنترل ارتش سوریه در آمده است.
در این عملیات ارتش سوریه همچنین موفق شد بزرگراه‌های «ام90»، «ام53» و «ام45» را بازگشایی و کنترل این بزرگره‌ها را در دست بگیرد.

در پی این عملیات گسترده، تروریست‌های داعش مجبور به عقب نشینی گسترده از مناطق مرکزی حمص شدند و منابع ارتش سوریه میزان عقب‌نشینی داعش در مناطق مرکزی حمص را 3 هزار کیلومتر مربع در طول 48 ساعت گذشته عنوان کرده‌اند.
منبع: MIZAN ONLINE
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: