۰

قرارداد حمل و نقل هوایی حجاج سال ۹۶ نهایی شد

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: قرارداد حمل و نقل هوایی با شرکتهای هواپیمایی جهت انتقال حجاج سال ۹۶ در حال نهایی شدن است.
کد خبر: ۱۴۱۸۲۴
۰۸:۵۸ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۶
به گزارش «شيعه نيوز»، حمید محمدی در بیست و چهارمین جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان حج و زیارت اظهار کرد: تامین مسکن حجاج نهایی شده است؛همچنین قرارداد حمل و نقل هوایی با شرکتهای هواپیمایی جهت انتقال حجاج سال 96 در حال نهایی شدن است.

وی، روند ثبت‌نام در کاروانهای حج امسال را مثبت ارزیابی کرد و افزود: با توجه به محدودیت زمان ، برنامه‌ریزی آموزش زائران و معاینات پزشکی آنها و همچنین انتخاب عوامل اجرایی کاروانها و هتلها و مسئولین ستادی حج با دقت نظر بیشتری انجام شده است.

رئیس سازمان حج و زیارت با توجه به فرصت اندک باقیمانده تا اعزام زائران به حج تاکید کرد: جلسات برنامه‌ریزی کارگروهها و نشستهای آموزشی و توجیهی کارگزاران و عوامل ستادی حج به‌صورت متمرکز و استانی برگزار شود.

محمدی در بخش دیگری از این جلسه ضمن اشاره به فعالیت گروههای غیرمجاز در زمینه سفرهای عتبات که منجر به تضییع و تهدید حقوق زائران می‌شود، از مدیران سازمان حج و زیارت خواست که با توجه به قوانین موجود و دیدگاههای نظام، هماهنگیهای لازم با دستگاههای ذیربط را در راستای آگاهی بخشی به مردم و فراهم آوردن بستر لازم و مناسب برای اعزام و ارائه خدمات به آنان به‌کار بندند.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: