۰

زمان اعزام دانشجویان به عتبات اعلام شد

معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: اولین اعزام دوره شانزدهم عتبات دانشگاهیان از شهر اصفهان و اول بهمن ماه انجام می شود.
کد خبر: ۱۳۴۷۱۲
۱۳:۳۶ - ۲۶ دی ۱۳۹۵
به گزارش «شیعه نیوز»، محمد زارع معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان؛ گفت: در دوره شانزدهم بیش از 82 هزار نفر برای سفر عتبات عالیات ثبت نام کردند.

وی بیان کرد: امسال بیش از 16 هزار نفر از اول بهمن تا پایان فروردین سال 96  به سفر عتبات مشرف می شوند.

معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: اولین گروه اعزام دانشجویان اول بهمن و از شهر اصفهان است و دوم بهمن از تهران اعزام زائران برای سفر به عتبات عالیات آغاز می شود.

زارع اظهار داشت: در این دوره 5 گروه شامل اساتید دانشگاهی، کارمندان دانشگاه، پسران مجرد، دختران مجرد و زوج‌های متأهل اعزام می شوند که برای هر زائر 200 دلار ارز تخصیص داده شده است.

وی ادامه داد: برنامه‌های متعددی برای زائران در این سفر داریم و  همچنین برای بعد از سفر نیز برنامه‌ای همچون اعزام دو روزه کاروان‌ها به شهر مقدس قم در نظر گرفته‌ شده است.

معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان تصریح کرد: ثبت‌نام دوره هفدهم اعزام دانشگاهیان به عتبات نیز مانند همیشه بعد از اتمام اعزام این دوره است از ماه رمضان سال آینده برای اعزام در فصل تابستان آغاز می شود.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: