۰

تمجید مراجع عظام از وزارت نفت عراق به دلیل اهتمام به اربعین

مراجع عظام از اهتمام وزارت نفت عراق به دسته ها و کاروان های حسینی و خدمات دهی به آنها در طول زیارت عظیم اربعین تمجید و قدردانی کردند.
کد خبر: ۱۲۹۶۷۶
۱۲:۰۲ - ۱۲ آبان ۱۳۹۵
به گزارش «شيعه نيوز»، وزارت نفت عراق در بیانیه ای با اشاره به این موضوع اعلام کرد: «علی الموسوی» مدیر کل توزیع فراورده های نفتی عراق روز گذشته به استان نجف اشرف رفت و با مراجع عظام آیات عظام شیخ بشیر نجفی و شیخ محمد اسحاق فیاض و فرزند آیت الله سید محمد سعید حکیم دیدار کرد و درباره زیارت اربعین با ایشان گفتگو کرد.

براساس این بیانیه، الموسوی در جریان سفر به نجف از جزئیات مربوط به آمادگی های شعبه شرکت توزیع نفت فراورده های نفتی این کشور در شهر نجف برای پاسخ به نیازهای مربوط به کاروان ها و دسته های خدماتی اربعین آگاه شد.

در این بیانیه با اشاره به اینکه شرکت نفت نجف اشرف همزمان با نزدیکی مراسم زیارت اربعین اتوبوس هایی را برای نقل و انتقال زائران اختصاص داده است، افزود: موسوی جلسه گسترده ای با شرکت نفت نجف برگزار کرد و در طول این جلسه درباره آمادگی ها و راههای خدمات دهی به زائران و فراهم کردن فراوده های نفتی برای هیات ها و دسته های خدماتی اربعین بحث و تبادل نظر کردند.

براساس این بیانیه، مراجع عظام از اهتمام وزیر نفت و مسئولان این وزارتخانه به زیارت اربعین و فراهم کردن مایحتاج ضروری آنها در این خصوص تمجید کرد.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: