۰

ناسزاگویی داعشی‌ها به خلفای سه‌گانه

سرکردگان گروه تروریستی داعش، به اعضای خود در موصل دستور داده‌اند که پیش از عقب‌نشینی از موصل، شعارهایی در ناسزاگویی به خلفای سه‌گانه بر روی دیوارها بنویسند، مواضع نظامی را به آتش بکشند و به غیرنظامیان اجازه خروج از منازلشان را ندهند.
کد خبر: ۱۲۹۰۶۴
۲۱:۱۵ - ۲۸ مهر ۱۳۹۵
به گزارش «شیعه نیوز»، با آغاز نبرد بزرگ عراقی‌ها برای بازپس‌گیری موصل پس از گذشت بیش از دو سال از اشغال آن، سرکردگان داعش دستوراتی به اعضای خود در شهر داده‌‌اند، از جمله به آنها تاکید کرده‌اند بر روی دیوارهای شهر، شعارهایی در ناسزاگویی به خلفای سه‌گانه(ابوبکر،‌عمر و عثمان) بنویسند. آنها مدعی شده‌اند این ناسزاگویی به خلفا، از نظر شرعی مجاز و به نفع مسلمانان است.

در متن دستوراتی که به نظر می‌رسد در میان تروریست‌های داعشی توزیع شده‌ است، از داعشی‌ها خواسته شده است که «در مواضع نظامی خود ایستادگی کنند و اگر مجبور به عقب‌نشینی شدند، حتما مواضع خود را به آتش بکشند. همچنین از تروریست‌ها خواسته شده است صبر و بردباری از خود نشان داده و به دستورات خلیفه مسلمانان ابوبکرالبغدادی که در ساعات آینده صادر خواهد شد، گوش فرا دهند و آن را عمل کنند».

سرکردگان داعشی همچنین از اعضای خود خواسته‌اند به آنچه «دستورات اساسی شرعی و جهادی» خوانده شده،‌عمل کرده و به خانواده‌ها اجازه خروج از منازل را ندهند.

در فهرست دستورالعمل‌های سرکردگان داعش همچنین آمده است :« به مهاجران کمک کنید و اختلافات را کنار بگذارید و با کمیته رسانه‌ای هماهنگ باشید و مواد تصویری لازم را به شبکه‌های ماهواره‌ای و رسانه‌های حامی(داعش) ارسال کنید»

این بیانیه به امضای آنچه دفتر رسانه‌ای ولایت نینوا خوانده شده، رسیده است.

بر اساس گزارش المیادین، این در حالی است که سازمان اطلاعات عراق از هلاکت یکی از سرکردگان داعش در جنوب موصل به نام عبدداود فهد الجبوری در روستای الحود در حمله جنگنده‌های ارتش عراق به مواضع تکفیری‌ها خبر داده است.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: