۰

۷۲ درصد مسلمانان آمریکا به کلینتون رای می دهند

نظرسنجی شورای روابط اسلامی آمریکایی حاکی از آن است که بیش از ۷۰ درصد مسلمانان در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری آمریکا به هیلاری کلینتون رای می دهند.
کد خبر: ۱۲۸۷۳۰
۱۳:۴۵ - ۲۵ مهر ۱۳۹۵
به گزارش «شيعه نيوز»، شورای روابط اسلامی آمریکایی که وظیفه حمایت از حقوق مدنی مسلمانان را بر عهده دارد،نتایج آخرین نظرسنجی های انجام شده از رای دهندگان مسلمان در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا را منتشر کرد.

بر اساس تاین نظرسنجی،بیش از 70 در صد از مسلمانان می گویند که در انتخابات 8 نوامبر به هیلاری کلینتون،نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا رای خواهند داد.

این افراد اعلام کردند که نگران مسائلی مانند حقوق مدنی،تحصیل،اقتصاد،پیشنهاد ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا و همچنین امنیت ملی هستند.

بر اساس این نظرسنجی،به طور کلی 86 درصد از مسلمانان تمایل به شرکت در انتخابات سال جاری میلادی دارند.

12 درصد از رای دهندگان مسلمان هنوز در مورد اینکه به چه کسی رای بدهند،تصمیم قطعی نگرفته اند.

نظرسنجی شورای روابط اسلامی آمریکایی همچنین حاکی از آن است که 72 درصد مسلمانان به هیلاری کلینتون،4 در صد به دونالد ترامپ،3 درصد به «جیل استین» و 2 در صد به «گری جانسون»رای می دهند.

علاوه بر این،بر اساس آنچه شورای روابط اسلامی آمریکایی منتشر کرده،در صد رای دهندگان مسلمانی که می گویند به حزب دموکرات نزدیک تر هستند ثابت باقی مانده و از 66 درصد در سال 2012 میلادی به 67 درصد در حال حاضر رسیده است.

91 درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی معتقدند که پیشنهاد دونالد ترامپ مبنی بر ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا تصمیمی کاملا اشتباه است.

85 درصد رای دهندگان مسلمان معتقدند که اسلام هراسی و احساسات ضد اسلامی در آمریکا در سال گذشته افزایش پیدا کرده است .

علاوه بر این 30 درصد از افراد نظرسنجی شده گفته اند که در سال گذشته هدف تبعیض قرار گرفته اند.

این نظرسنجی حاکی از آن است که 82 درصد از رای دهندگان مسلمان از سکنی دادن مهاجران سوری در آمریکا دفاع می کنند.

74 درصد از رای دهندگان نیز معتقدند که آمریکا تلاش های لازم را در مقابله و شکست گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه انجام نداده است.
منبع: SHABESTAN
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: