۰

داعش ۱۴ عراقی دیگر را در قفس غرق کرد

تروریست های داعش بار دیگر به غرق کردن غیر نظامیان با قرار دادن آنها در قفس آهنین روی آورده و این بار ۱۴ مفر را با این روش اعدام کردند.
کد خبر: ۱۲۸۰۵۲
۰۹:۱۷ - ۱۵ مهر ۱۳۹۵
به گزارش «شيعه نيوز»، یک منبع محلی آگاه در استان نینوا در شمال غرب این کشور اعلام کرد که عناصر وابسته به گروهک تروریستی داعش شامگاه چهارشنبه در مرکز شهر موصل، مرکز این استان مرزی، ۱۴ غیر نظامی را در قفس آهنین قرار داده و آنها را غرق کردند.

بر اساس این گزارش، منبع مذکور در گفت و گو با السومریه نیوز در این باره اظهار داشت: عناصر داعش شامگاه امروز ۱۴ غیر نظامی را با قرار دادن در قفس های آهنین و غرق کردن آنها در یک حوض آب در منطقه «الفیصلیه» در مرکز شهر موصل، اعدام کردند.

به گفته این منبع محلی که خواست نامش فاش نشود، تروریست های داعش از عملیات اعدام ۱۴ غیر نظامی مذکور که آن چه «دادگاه شرعی ولایت نینوا» خوانده می شود آنها را به اتهام جاسوسی برای نیروهای دولتی عراق و پیشمرگ های اقلیم کردستان به چنین سرنوشتی محکوم کرده بود، فیمبرداری کردند.

لازم به ذکر است که گروهک تروریستی داعش بیش از دو سال است که شهر موصل را در اشغال دارد و در این مدت صدها ن از غیر نظامیان ساکن این شهر را با روش های وحشیانه از جمله غرق در قفس آهنین و به بهانه های مختلف به ویژه ادعای همکاری با نیروهای امنیتی و دولتی، اعدام کرده است.
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: