۱

رفتار اسلامی کافه دار مسلمان آمریکایی + تصویر

مرد مسلمانی که صاحب کافی شاپی در شهر نیویورک است، پس از آنکه توسط سارقی مورد سرقت قرار گرفت، با نوشتن نامه ای سرگشاده خطاب به سارق و نصب آن بر روی درب ورودی کافه خود، واکنش اسلامی خود را به نمایش گذاشت.
کد خبر: ۱۲۴۹۲۲
۱۳:۰۴ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۵
به گزارش «شيعه نيوز»، مرد مسلمانی که صاحب کافی شاپی در شهر نیویورک است، پس از آنکه توسط سارقی مورد سرقت قرار گرفت، با نوشتن نامه ای سرگشاده خطاب به سارق و نصب آن بر روی درب ورودی کافه خود، واکنش اسلامی خود را به نمایش گذاشت.

«عبدالالنانی» جوان مسلمانی که در یکی از خیابان های شهر نیویورک کافی شاپی راه اندازی کرده و چند سالی است در این مکان، مشغول به کار است، چند روز قبل توسط سارقی مورد دسبُرد واقع شد و مقداری پول از وی به سرقت رفت.

این جوان مسلمان در واکنش به این اقدام سارق، رفتاری اسلامی از خود به نمایش گذاشت که واکنش های مثبتی را در فضای مجازی و دنیای واقعی به دنبال داشت.

وی خطاب به سارق اموال خود، نامه ای سرگشاده نوشت و بر درب ورودی کافی شاپ خود نصب نمود.

این نامه با دو جمله از نبی مکرم اسلام (صل الله علیه و آله و سلم) آغاز و پایان می یابد.

نخستین جمله ای که در این نامه وجود دارد، به نقل از پیامبر اسلام است که می فرمایند: اگر کسی با تو با بدی رفتار کرد، تو با او با بدی رفتار نکن، بلکه او را ببخش و با او به مهربانی و عطوفت برخورد کن.

در ادامه این نامه «عبدالالنانی» نوشته است: اگر به خاطر نیاز مالی خود و خانواده ات از من سرقت کردی، من تو را حلال می کنم و اگر از من سرقت کردی تا با مال دزدی خلافی را مرتکب شوی و خود را نابود سازی، باز هم تو را می بخشم و حلال می کنم و امیدوارم خود را اصلاح نمایی.

«عبدالالنانی» در گفگتو با رسانه های محلی، از نوشتن این نامه و بخشیدن سارق اموال خود، ابراز خوشنودی کرده و اظهار داشت: از اینکه توانستم پا در جای پای حضرت محمد مصطفی (صل الله علیه و آله و سلم) بگذارم بسیار خرسند و خوشحالم.

این رفتار بزرگوارانه جوان مسلمان، و تصویر نامه ای که او بر درب ورودی کافه خود نصب کرده است، در فضای مجازی به سرعت انتشار یافت و واکنش های مثبتی را در پی داشت.

رفتار اسلامی کافه دار مسلمان آمریکایی + تصویررفتار اسلامی کافه دار مسلمان آمریکایی + تصویر

رفتار اسلامی کافه دار مسلمان آمریکایی + تصویر
منبع: ABNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
کاوشگر فضایی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
درود بر فطرت پاک این جوان ...