۰

دست برتر ارتش سوریه در نبرد با ترویست ها در درعا

ارتش سوریه به عملیات خود علیه گروههای تروریستی مسلح در درعا البلد و حومه آن ادامه می دهد
کد خبر: ۱۲۴۴۳۱
۱۸:۰۸ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۵
به گزارش «شیعه نیوز»، ارتش سوریه با وجود آنکه گروههای مسلح تهدید کرده اند جبهه های نبرد را در جنوب این کشور و مشخصاً در استان درعا باز خواهند کرد اما حرف آخر را در اینجا ارتش سوریه می زند و به حمله و تعقیب گروههای مسلح در همه مناطق ادامه می دهد.
شبکه تلویزیونی العالم در گزارشی با اعلام این مطلب افزود: ارتش سوریه به عملیات نظامی خود علیه مکانهای تجمع و استحکامات نظامی گروههای تروریستی مسلح در درعا البلد و حومه آن ادامه می دهد و به تروریستها تلفات سنگینی وارد کرده است.
افراد مسلح نیز که از مقابله با ارتش عاجز هستند ، به سوی محله های مسکونی در درعا البلد موشک و خمپاره شلیک کردند که به کشته یا زخمی شدن شماری منجر شد.

درگیریها در شهر درعا واقع در جنوب سوریه لحظه ای قطع نمی شود. ارتش سوریه دیروز یک دستگاه بلدوزر گروههای مسلح را در محله درعا المحطه واقع در منطقه درعا البلد که در حال سنگرسازی بود منهدم کرد.

حسام زیدان خبرنگار العالم در درعا در گزارشی گفت نیروهای ارتش سوریه در شرق درعا نیز به مکان های تجمع خودروهای نظامی تروریستها در روستای النعیمه حمله کردند که تعدادی از این خودروها منهدم شد.

گروههای تروریستی در درعا که با رژیم صهیونیستی ارتباط دارند و ارتش به همه حملات آنها پاسخ می دهد ، راهی جز حمله به محله های مسکونی نمی بینند و به محله های الکاشف ، السبیل ، السحار و شمال الخط موشک و خمپاره شلیک می کنند و خسارات زیادی به خانه ها وارد و برخی را به تلی از خاک تبدیل کرده و شماری را کشته یا زخمی کرده اند.

با توجه به پیچیدگی خطوط درگیری در داخل شهر درعا ، ارتش به رصد کردن تحرکات افراد مسلح و جلوگیری از نزدیک شدن آنها به محله های مسکونی و حمله به این محله ها ادامه می دهد.
خبرنگار گفت با وجود تهدیدات گروههای مسلح برای گشودن جبهه های نبرد در جنوب سوریه اما حرف آخر را در اینجا ارتش سوریه می زند و به حمله و تعقیب گروههای مسلح در همه مناطق ادامه می دهد.
منبع: IRIB NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: